محمدی: سطح پیکارها بسیار بالا بود، باید به جوانان امیدوار باشیم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا شب گذشته با قهرمانی تیم ایران به سرانجام رسید. مسابقاتی که طی دو روز به میزبانی هندوستان برگزار گردید و شاگردان غلامرضا محمدی توانستند با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 4 مدال برنز، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

محمدی: سطح پیکارها بسیار بالا بود، باید به جوانان امیدوار باشیم

در این دوره از مسابقات محمدجواد ابراهیمی و مجتبی گلیج در وزن 92 و 97 کیلوگرم طلا گرفتند. امیرحسین حسینی و احمد بذری در اوزان 70 و 86 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیرحسین مقصودی، مصطفی حسین خانی، علی سوادکوهی و پرویز هادی هم در اوزان 65، 74، 79 و 125 کیلوگرم به مدال برنز بسنده کردند. ضمن اینکه تیم ایران در نهایت با کسب 168 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد تیم های هند و قزاقستان به ترتیب با 159 و 146 امتیاز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

به همین دلیل غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا گفت: قبل از مسابقات هم گفته بودم سعی داریم به تمامی کشتی گیران برتر جام تختی بودند میدان دهیم. ما باید آینده را بدست آوریم. در نتیجه قرار نیست تمامی نفرات اول و اصلی خودمان را در تورنمنت های مختلف از جمله قهرمانی آسیا و حتی جام جهانی شرکت دهیم. ما با آوردن جوانان آینده دار و باانگیزه به میدان می توانیم تیم مطمئن و قدرتمندی را بسازیم و به آینده امیدوارتر باشیم.

وی اضافه نمود: تمام سعی و کوشش ما بر آن است که کشتی به شرایط بهتری برسد و ما در اوزان دهگانه شاهد حضور پشتوانه های بیشتر و توانمندتری باشیم. به همین دلیل هدف ما هم از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا نیز این بود . البته در نظر داشتیم شناخت بهتر و بیشتری از اوزان المپیکی هم بدست آوریم و برنامه ها یمان را دقیق تر از قبل ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مورد سطح پیکارهای قهرمانی آسیا هم گفت: سطح این دوره از مسابقات واقعا بالا بود. البته من قبل از مسابقات هم به این موضوع اشاره نموده بودم. تیم های ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، قرقیزستان و هندوستان با تمام توان در مسابقات حضور داشتند و کار برای ما بسیار سخت شده بود.

محمدی در خاتمه گفت: شما اگر به تقسیم بندی مدالها به ویژه مدالهای طلا هم دقت کنید کاملا معین است که مدال ها بطور مساوی بین مدعیان تقسیم شده است. در نهایت می توان ادعا کرد سطح این دوره از رقابتها از لحاظ کمی و کیفی در حد و اندازه بسیار بالایی بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4839

به "محمدی: سطح پیکارها بسیار بالا بود، باید به جوانان امیدوار باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: سطح پیکارها بسیار بالا بود، باید به جوانان امیدوار باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید