TouchFree؛ نمایشگر مخصوص دوران کرونا

به گزارش جعبه مهر، این برنامه با تشخیص حرکت دست کاربر در هوا، مانند لمس صفحه توسط کاربر می نماید، عمل می نماید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که با رابط های کاربری که از قبل وجود دارند، کار می نماید.

TouchFree؛ نمایشگر مخصوص دوران کرونا

یک شرکت پیروز به ساخت یک برنامه نمایشگر لمسی بدون احتیاج به لمس شده است تا به عنوان یک رابط بهداشتی در دوران بحرانی شیوع بیماری کووید-19 عمل کند. به گزارش ای. ای، بنا به اعلام شرکت Leap Motion، یک برنامه جدید با قابلیت مقاوم سازی یکپارچه نمایشگر های لمسی برای ایجاد یک رابط کاربری در هوا بدون احتیاج به لمس صفحه نمایش راه اندازی شده است.

نمایشگر های بدون احتیاج به لمس در دوران کرونا

این برنامه جدید از ماژول دوربین اولترا لیپ همراه با نرم افزار ردیابی دست برای فراهم کردن امکان شناسایی حرکت دست بدون احتیاج به لمس نمایشگر استفاده می نماید که یک امکان رعایت بهداشت در دوران شیوع ویروس کروناست.

این برنامه که Touchfree نام دارد، با تشخیص حرکت دست کاربر در هوا، مانند لمس صفحه توسط کاربر می نماید، عمل می نماید. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که با رابط های کاربری که از قبل وجود دارند، کار می نماید.

ایستگاه های قطار، هتل ها، فرودگاه ها، رستوران ها و موزه ها برای به حداقل رساندن زمان انجام تراکنش ها و خرید بلیت، به کیوسک های عمومی و صفحه نمایش های لمسی متکی هستند. تحقیقات اخیر نشان می دهد در حالی که بیماری همه گیر کووید-19 همچنان ادامه دارد، 80 درصد از مردم صفحه های لمسی عمومی را غیر بهداشتی می دانند.

استیو کلیف، مدیرعامل شرکت Ultraleap گفت: صفحه نمایش های لمسی معمولی در طول سال ها به خوبی برای ما کار نموده اند، اما مردم می خواهند در این بحران کرونا هم بتوانند با آن ها کار نمایند. تحقیقات اخیر ما نشان داد که فقط 50 درصد از مردم اکنون از صفحه های لمسی استفاده می نمایند و برنامه TouchFree برنامه ای ایده آل برای مقاوم سازی کیوسک های مبتنی بر صفحه نمایش لمسی است.

بحران شیوع کووید-19 باعث شده بسیاری از صنایع در زمینه بهداشت درباره فناوری های مورد استفاده خود تجدیدنظر نمایند. به عنوان مثال پزشکان در خط مقدم استفاده از فناوری واقعیت ترکیبی و افزوده برای یاری به بیماران بدون نادیده دریافت فاصله اجتماعی هستند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: فرادید
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7758

به "TouchFree؛ نمایشگر مخصوص دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "TouchFree؛ نمایشگر مخصوص دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید