4 قرارداد پژوهشی با مبلغ 800 میلیون تومان در دانشگاه اراک منعقد شده است

به گزارش جعبه مهر، مدیر امور پژوهشی دانشگاه اراک گفت: در یک سال گذشته 4 قرارداد پژوهشی در حوزه زیست محیطی به مبلغ 800 میلیون تومان در دانشگاه اراک منقعد شده است.

4 قرارداد پژوهشی با مبلغ 800 میلیون تومان در دانشگاه اراک منعقد شده است

مهران شاه منصوری، مدیر امور پژوهشی دانشگاه اراک در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های یک سال گذشته دانشگاه اراک در حوزه های مختلف پژوهشی اظهار کرد: در یک سال گذشته 4 قرارداد پژوهشی در حوزه زیست محیطی به مبلغ 800 میلیون تومان یکی از اقدامات مهم پژوهشی دانشگاه بوده است.

شاه منصوری با بیان اینکه با صنایع دفاعی نیز قرارداد هایی منعقد نموده ایم، اضافه نمود: یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه پیروز شد پوشش ضدحریق طراحی کند و بسازد که این محصول به تجاری سازی کامل نیز رسیده است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه اراک طی یک سال گذشته پژوهشگران دانشگاه ما پیروز شدند که به دانش فنی سنسور بلوغ بتن دست یابند، ادامه داد: در حوزه هایبرترمیای مغناطیسی، به عنوان نسل جدید ابزار درمان سرطان در دانشگاه اراک پیروزیت هایی کسب نموده ایم.

وی با اشاره فراوری نیمه صنعتی بورید زیرکونیوم گفت: این صنعت در صنایع دفاعی بسیار پرکاربرد است.

شاه منصوری با بیان اینکه از سال گذشته شرط ورود به نظام رتبه بندی تایمز را کسب نموده ایم و اختراعاتی را در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده ایم، ادامه داد: نرم افزار ها و اپلیکیشن های کاربردی از سوی پژوهشگران دانشگاه فراوری شده و همچنین مقالات علمی با ضریب تأثیر بالا به چاپ رسیده است.

وی به بعضی دیگر از دستاورد های پژوهشی دانشگاه اراک اشاره نمود و گفت: حضور فعال و مؤثر دانشجویان در آزمایشگاه ها و پژوهش های مختلف، نشان می دهد که قشر دانشجو در اراک به عوان یکی بازو های پژوهش به حساب می آیند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4272

به "4 قرارداد پژوهشی با مبلغ 800 میلیون تومان در دانشگاه اراک منعقد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 قرارداد پژوهشی با مبلغ 800 میلیون تومان در دانشگاه اراک منعقد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید