شرایط بخش موبایل سونی رو به بهبود است

به گزارش جعبه مهر، روزی روزگاری سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در دنیا بود اما در سال های اخیر آمار فروش گوشی های این شرکت بسیار کاهش پیدا نموده و در حال حاضر فقط در بعضی کشورها به صورت محدود عرضه می شوند. حالا طبق یک گزارش جدید به نظر می رسد شرایط بخش موبایل سونی رو به بهبود است.

شرایط بخش موبایل سونی رو به بهبود است

بر اساس این گزارش، سونی در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 2020 پیروز به فروش 600 هزار گوشی اکسپریا شده است. اگرچه این تعداد در مقایسه با آمار میلیونی گوشی های اپل و سامسونگ اصلا به چشم نمی آید، اما در مقایسه با عملکرد دوره های قبلی سونی نتایج مثبتی محسوب می گردد. به عنوان مثال مدت مشابه سال 2019، سونی همین تعداد گوشی را فروخته و این یعنی بعد از حدود 5 سال، فرایند کاهش فروش گوشی های سونی متوقف شده است.

با توجه به شرایط فعلی اقتصاد جهانی که به دلیل بحران کرونا با مسائل زیادی روبه رو شده، دستیابی به آمار فروش سال گذشته پیروزیت بزرگی برای سونی به حساب می آید. ضمناً بخش موبایل سونی در این مدت توانسته درآمد 759.46 میلیون دلاری به دست آورد که نسبت به درآمد 746.04 میلیون دلاری مدت مشابه سال گذشته اندکی بیشتر محسوب می گردد.

این شرکت هنوز پیش بینی مربوط به آمار فروش سه ماهه فعلی را اعلام نکرده اما با توجه به عرضه اکسپریا 5 مارک 2 و فصل تعطیلات پیش رو، انتظار می رود آمار فروش گوشی های سونی افزایش پیدا کند.

  • چرا سونی با وجود فراوری گوشی های خوب باز هم شکست می خورد؟

منبع: Phone Arena

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7992

به "شرایط بخش موبایل سونی رو به بهبود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بخش موبایل سونی رو به بهبود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید