میکسزون پرسپولیس ، علیپور: چیپ من جواب برزای بود

به گزارش جعبه مهر، ضربه چیپ در جواب حرکت بهنام برزای بود.اوحرکت زشتی انجام داد آدم بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهد در موردش فکر کند حرکت برزای باعث شد بازی برگردد.

میکسزون پرسپولیس ، علیپور: چیپ من جواب برزای بود

مهدی ترابی:بازی خیلی خوبی بود پدیده تیم خوبی است. خدا را شکر که توانستیم ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. به هر حال پدیده تیم ضعیفی نیست این تیم در لیگ هم نتایج خوبی گرفته است و خدا را شکر که توانستیم این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

علی علیپور: بازی سختی بود خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.برزای حرکت زشتی انجام داد آدم بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهد در موردش فکر کند حرکت برزای باعث شد بازی برگردد.ضربه چیپ در جواب حرکت بهنام برزای بود.البته برزای متوجه اشتباهش شد و عذر خواهی کرد.

احمد نوراللهی: بازی سختی بود و حساسیت داشت. خدا را شکر که توانستیم صعود کنیم و در این دو سه سال اخیر با وجود اینکه پیروز بودیم ولی در جام حذفی نتوانستیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر می کنم به جمع 4 تیم رسیدیم و بازی با سپاهان هم بازی سختی است که ان شاءالله از آن بازی هم برنده بیرون می آییم.

حقیقت این است که پرداختی هایی که پیرامون آسیا به ما داده اند، به شکلی بوده که شاید کوشش بازیکنان دیده نشده، پرسپولیس باحمایت مردم و کوشش همه بازیکنان به فینال آسیا رفت و پاداشی هم که به باشگاه رسیده حاصل کوشش بازیکنان و کادر فنی بود.متاسفانه ما تا امروز فقط 35 درصد پول گرفتیم و دو سه ماه دیگر هم لیگ تمام می گردد. مدیریت البته قول هایی داده و روز گذشته(یکشنبه) هم این کار را انجام داد وامیدواریم این وعده ها به ما عملی گردد. امیدوار هستم بعد از سرانجام مسابقات سال جاری هم بتوانیم قهرمان شویم.

امید عالیشاه: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر توانستیم در سرما حریف را شکست بدهیم.بازی سختی را انجام دادیم انتظار داشتیم طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند تا در 90 دقیقه به پیروزی برسیم اما با این حال خدا را شکر که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

3-300

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1140

به "میکسزون پرسپولیس ، علیپور: چیپ من جواب برزای بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکسزون پرسپولیس ، علیپور: چیپ من جواب برزای بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید