مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال

به گزارش جعبه مهر، بیشتر آجر های سفالی به این روش فراوری می شوند. با این روش ایجاد سوراخ ها در آجر سفال راحت تر انجام می شود. تیغه سفالی اکسترودی از لحاظ قیمت و متریال استفاده شده به صرفه تر است. روش فراوری از دیگر فاکتورهای تأثیر گذار بر قیمت آجر سفال است.

مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال

کوره های نوع سوم حالتی مکانیزه دارند. در این کوره ها یک تونل آتش در وسط قرار گرفته و آجرهای نپخته از یک طرف وارد شده و پس از پخت در این تونل از طرف دیگر کوره خارج می شوند.

آجر سفال یا تیغه سفالی یا بلوک سفالی، از جمله مصالح بنایی پرکاربرد در ساختمان است. آجر سفالی بلوکی مکعبی شکل با سوراخ های افقی است. قیمت آجر سفال بر اساس کیفیت و ابعاد آن معین می شود. کاربرد آجر سفالی در ساختن تیغه های ساختمان است. تیغه سفالی بر خلاف آجر مقاومت فشاری بالایی ندارد.

در کوره های نوع دوم آجرها در کوره ریخته می شوند و آتش درون کوره منجر به پخت آنها می شود.

انتخاب سقف کاذب مناسب در اجرای آسمان مجازی ضروری تلقی میشود. سازه سقف دارای تنوع بسیاری است که مشتری می تواند با توجه به بودجه و سلیقه خود نوع آن را انتخاب نماید. گفتنی است که می توان در فضای مورد نظر از انواع دیگر سقف کاذب استفاده کرد و فقط در قسمتی که آسمان مجازی نصب می شود از سازه سقف کاذب استفاده نمود.

منبع مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10933

به "مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع آجر و سفال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید