ستایش زیدان از عملکرد رئالی ها در جدّه عربستان

به گزارش جعبه مهر، سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر والنسیا پرداخت.

ستایش زیدان از عملکرد رئالی ها در جدّه عربستان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از اسپورت، رئال مادرید با شکست والنسیا به فینال سوپرجام اسپانیا صعود کرد. نخستین ملاقات نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا چهارشنبه شب در جده عربستان بین دو تیم رئال مادرید و والنسیا برگزار گردید. کهکشانی ها توانستند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند تا به فینال راه پیدا نمایند.

زیدان از عملکرد شاگردانش در این ملاقات راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و به فینال برسیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و این بسیار مهم است.

او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و با هماهنگی بالا و کوشش زیادی که از خود نشان دادیم یک پیروزی قاطع را به دست آوردیم. همیشه می خواهیم در زمین متفاوت ظاهر شویم و دست به کارهای جدید بزنیم. ملاقاتهای حذفی همیشه سخت است و ممکن است که هر اتفاقی رخ دهد. خرسندیم که ما پیروز این بازی شدیم.

زیدان در ستایش از عملکرد یوویچ گفت: او بازی خوبی را به نمایش گذاشت. هر بازیکنی وقتی زیاد بازی نکند شرایط برای او سخت می گردد.

او درباره غیبت بیل گفت: دوست داشتیم او بازی کند اما مصدومیت اجازه نداد و از نظر بدنی در شرایط خوبی نبود.

زیدان در انتها گفت: نمی دانم آیا این بهترین رئال است یا نه اما آنچه می توانم بگویم این است که تیم در شرایط خوبی قرار گرفته است. از عملکرد خود خرسند هستیم و با شایستگی به فینال راه پیدا کردیم.

رئال مادرید باید در فینال به مصاف برنده بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید برود که این ملاقات امشب (پنجشنبه) برگزار می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4522

به "ستایش زیدان از عملکرد رئالی ها در جدّه عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستایش زیدان از عملکرد رئالی ها در جدّه عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید