رییس اتحادیه املاک : نمایشگاه سال جاری را تائید نمی کنیم

به گزارش جعبه مهر، رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت : با توجه به سابقه نمایشگاه املاک و مستغلات که یکی از مهم ترین خروجی های آن فروش آپارتمان در دوبی ، ترکیه ، قبرس و سایر کشور ها است ، نمایشگاه سال جاری را تایید نمی کنیم و نقشی در آن نداریم.

رییس اتحادیه املاک : نمایشگاه سال جاری را تائید نمی کنیم

مصطفی قلی خسروی ، اظهار کرد: نمایشگاهی که با عنوان املاک و مستغلات برگزار شده است مورد تایید ما نیست ، زیرا پس از این که ریاست اتحادیه را در آذرماه تحویل گرفتم قصد داشتیم با اصلاح فرآیند برگزاری نمایشگاه ، سال جاری نمایشگاه برگزار نگردد و سال آینده نمایشگاهی که هدف آن نفع مردم و بخش مسکن کشور باشد برگزار گردد .

وی در همین باره افزود : بنا به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی چون مسئولان پیشین اتحادیه برای برگزاری نمایشگاه درخواست داده اند ، و طبق این درخواست ، با خارجی ها قرارداد نوشته شده ، باید نمایشگاه املاک و مستغلات برگزار گردد.

رئیس اتحادیه املاک خاطر نشان کرد: نظر ما این است که نباید پیش از بستن قرارداد با اتحادیه ، خارجی ها را دعوت می کردند . اگر قراردادی با ریاست پیشین اتحادیه بسته شده بود من باید آنرا اجرا می کردم ؛ در حالی که هیچ قراردادی تنظیم نشده و الزامی برای برگزاری نمایشگاه نیست.

مصطفی قلی خسروی با بیان این که نمایشگاه املاک و مستغلات در سال های گذشته به صورت فرمایشی برگزار شده است ، افزود: طی برپایی نمایشگاه ، بعضی افرادی که مسئولان نمایشگاه تعیین می نمایند به عنوان مجری حضور می یابند و در واقع ما به عنوان صاحب اصلی ، چندان نقشی در برگزاری آن نداشته ایم .

شایان ذکر است که گروه املاک دلتا به سبب آنکه در برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات نفع مردم ، جامعه و بخش مسکن

کشور در نظر گرفته نمی گردد و برای برطرف مسائل حوزه مسکن برنامه ای ندارد ، در این نمایشگاه حضور نیافته است .

پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پا است .ایسنا

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4679

به "رییس اتحادیه املاک : نمایشگاه سال جاری را تائید نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس اتحادیه املاک : نمایشگاه سال جاری را تائید نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید