تصمیم شجاعانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

به گزارش جعبه مهر، پرسپولیس در حالی مقابل فولاد به رجحان 2-1 رسید که محمدحسین کنعانی زادگان مدافع این تیم دقیقه 85 دچار مصدومیت شد و جای خود را به سید احسان حسینی داد و پس از آن دیگر مدافع میانی این تیم یعنی سیدجلال حسینی هم آسیب دید تا دقیقه 91 تا تعویض گردد و به جای او آرمان رمضانی مهاجم در پست مدافع به میدان برود.

تصمیم شجاعانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

هرچند سرخ ها پیروز شدند دقایق به جامانده را با 2 مدافع بی تجربه و غیرتخصصی به سلامت عبور نمایند، اما دغدغه اصلی کادر فنی مربوط به ملاقات هفته آینده این تیم مقابل آلومینیوم است. در حالی که محمد انصاری هنوز نتوانسته اعتماد یحیی گل محمدی را برای حضور در ترکیب ثابت به دست بیاورد گفته می گردد سرمربی قرمز ها میخواهد در این بازی از میلاد سرلک به عنوان یکی از مدافعان پرسپولیس در قلب دفاع استفاده کند تا در صورت رسیدن سیدجلال به بازی مقابل آلومینیوم سرلک در کنار کاپیتان قرمز ها در خط دفاع این تیم بازی کند.

سیدجلال حسینی که مانند محمد حسین کنعانی زادگان با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه رو است به کادر فنی پرسپولیس اعلام نموده است که می تواند مقابل آلومینیوم بازی کند و استفاده از او به نظر یحیی گل محمدی و دستیارانش بستگی دارد اگر در هر صورت سیدجلال به این بازی نرسد با توجه به اخبار رسیده از تمرینات قرمز ها سعید آقایی در کنار میلاد سرلک در قلب دفاع بازی خواهند کرد تا علی شجاعی برای دومین بار بعد از بازی مقابل سپاهان به ترکیب ثابت قرمز ها برگزدد و در پست دفاع چپ بازی کند.

یحیی گل محمدی در چند روز مانده به بازی مقابل آلومینیوم قطعا در کنار امیدواری به حضور سیدجلال مقابل شاگردان رسول خطیبی ترکیب های متفاوتی را برای خط دفاع این تیم آزمایش خواهد نمود تا بهترین انتخاب را مقابل الومینیوم اراک به زمین بفرستد.

شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به جمع مدعیان در صدر جدول به سه امتیاز بازی مقابل آلومینیوم احتیاج مبرم دارند و باید این تیم با چالشی که در خط دفاع با آن روبه رو است به مصاف رسول خطیبی و شاگردانش برود.

فوتبالی

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8974

به "تصمیم شجاعانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم شجاعانه یحیی گل محمدی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید