تقدیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کالدرون، پیروانی و سرخپوشان

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سرمربی و دیگر عوامل این تیم بابت صبوری که در دریافت مطالبات شان داشته اند، تشکر کرد.

تقدیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کالدرون، پیروانی و سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال خبری باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد در جلسه با کالدرون و پیروانی درباره مسائل اقتصادی نیز با سرمربی تیم صحبت کرد و خطاب به وی گفت: شما درباره مسائل اقتصادی و مطالباتی که داشتید بسیار با صبوری برخورد کردید. باشگاه و طرفداران متوجه این مسئله هستند. شما باید قسط اول را همان ابتدای فصل دریافت می کردید، اما هنوز بخشی از آن را نگرفته اید.

وی همچنین توضیح داد: با اقدام های انجام شده، مطالبات شما از محل قسط اول در این هفته تسویه خواهد شد و قسط دوم هم به زودی از راه خواهد رسید. من از طرف خودم و تمام پرسپولیسی ها بابت صبوری که داشتید از شما تشکر می کنم. این مسئله را در تلویزیون هم گفتم و اینجا هم وظیفه خودم دیدم که روی این موضوع تأکید کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: نتایج هم خوب بوده است و طرفداران شاد هستند. ان شاءالله با درایت شما، کوشش و تعصب بازیکنان و حمایت طرفداران این فرایند ادامه پیدا کند، ضمن آنکه همه با هم سعی می کنیم تا طبق نظر شما پرسپولیس را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم.

انصاری فرد در این نشست از کوشش های افشین پیروانی در کنترل و مدیریت مسائل تیم و همچنین صبوری بازیکنان که هنوز از بابت فصل گذشته طلب دارند، تقدیر کرد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4332

به "تقدیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کالدرون، پیروانی و سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کالدرون، پیروانی و سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید