کاراته وان اتریش، تداوم فرایند ناکامی کاتاروهای ایران، حذف صادقی و باقری در سالزبورگ

به گزارش جعبه مهر، روز نخست رقابت های کاراته وان اتریش با رقابت های کاتا شروع شد و همانند مسابقات گذشته نمایندگان کاتای کشورمان از دور مسابقات کنار رفتند.

کاراته وان اتریش، تداوم فرایند ناکامی کاتاروهای ایران، حذف صادقی و باقری در سالزبورگ

به گزارش خبرنگاران، سومین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز(آدینه) در سالزبورگ اتریش شروع شد و در رقابت های کاتای انفرادی، فاطمه صادقی و نگین باقری نمایندگان کشورمان از دور مسابقات کنار رفتند.

فاطمه صادقی ابتدا در دور نخست و در گروه چهارم با کاتاروهایی از اسپانیا(2 نماینده)، کانادا، ایتالیا، مونته نگرو، اتریش، ترکیه، مصر، ایتالیا، اسلواکی و جمهوری چک به رقابت پرداخت و با کسب امتیاز 24.26 به عنوان نفر سوم به دور بعد راه یافت. او در مرحله دوم نیز با نمایندگان ایتالیا(2 نماینده)، ترکیه، اسپانیا، ژاپن، هنگ کنگ ومراکش به رقابت پرداخت و با کسب امتیاز 23.78 امتیاز در صندلی پنجم نهاده شد و از راهیابی به دور بعد بازماند.

نگین باقری دیگر کاتاروی کشورمان نیز در دور نخست و در گروه یک با نمایندگان ویتنام، ایتالیا(2 نماینده)، ونزوئلا، اسلواکی، جمهوری چک، اسپانیا فنلاند، بلاروی، انگلیس و آلمان همگروه بود و با کسب امتیاز 21.72 و حضور در صندلی نهم از راهیابی به دور بعد باز ماند تا همچنان فرایند ناکامی کاتاروهای کشورمان در مسابقات کاراته وان تداوم داشته باشد.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با حضور 625 کاراته کا از 88 کشور از امروز(آدینه) به مدت سه روز در سالزبورگ اتریش برگزار خواهد شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4929

به "کاراته وان اتریش، تداوم فرایند ناکامی کاتاروهای ایران، حذف صادقی و باقری در سالزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان اتریش، تداوم فرایند ناکامی کاتاروهای ایران، حذف صادقی و باقری در سالزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید