پایان هفته دوم مسابقات و گلزنی ایرانی ها، نماینده عراق به مرحله بعد راه یافت

به گزارش جعبه مهر، هفته دوم رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا با صعود تیم نفت عراق در روز گلزنی بازیکنان ایرانی به پایان رسید.

پایان هفته دوم مسابقات و گلزنی ایرانی ها، نماینده عراق به مرحله بعد راه یافت

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، هفته دوم مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا امروز (یکشنبه) با انجام سه دیدار در شهر هوشی مینه ویتنام پیگیری شد.

در نخستین دیدار امروز که از ساعت 11:30 در چارچوب مسابقات گروه D برگزار گشت، تیم بانک بیروت لبنان با حساب 8 بر 3 مقابل المالیک ازبکستان به برتری رسید. در این دیدار بهروز جعفری بازیکن ایرانی تیم بانک بیروت در ترکیب اصلی نماینده لبنان حضور داشت و پیروز شد گل انتهای تیمش را در این مسابقه به ثمر برساند.

دیگر دیدار امروز نیز از ساعت 14 در گروه B این مسابقات بین تیم های الریان قطر و دی سی اینوست تاجیکستان انجام شد که در انتها این مسابقه تیم الریان پیروز شد با پیروزی 2 بر یک مقابل نماینده تاجیکستان صعودش را تا حد زیادی به مرحله این مسابقات مسجل کند. محمد طاهری بازیکن ملی پوش تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان عضو تیم الریان قطر است و همراه این تیم در این مسابقات حضور دارد. امین نصرالله زاده بازیکن ایرانی تیم اینوست تاجیکستان تک گل این تیم را در این مسابقه به ثمر رساند. ضمن اینکه هدایت تیم تاجیکستانی را نیز حسین افضلی بر عهده دارد.

در آخرین بازی امروز نیز تیم نفت عراق که از حضور قدرت بهادری و فرهاد توکلی بهره می برد پیروز شد با نتیجه 6 بر 3 مقابل واموس اندونزی به پیروزی برسد. فرهاد توکلی در این مسابقه یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. علی عابدین نیز که در تیم واموس توپ می زند در ترکیب این تیم حضور داشت. هدایت نماینده اندونزی را رضا فلاح زاده بر عهده دارد. تیم نفت عراق با پیروزی در این دیدار صعودش را به مرحله بعد مسابقات مسجل کرد.

جام باشگاه های آسیا از فردا (دوشنبه) وارد هفته سوم و انتهای مرحله گروهی می شود که در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، تیم گیتی پسند ایران برای معین شدن صدرنشین گروه C این مسابقات به مصاف شرایکر اوزاکا ژاپن می رود.

برنامه مسابقات فردا به شرح زیر است:

گروه C: گیتی پسند ایران - شرایکر اوزاکا ژاپن (ساعت 11:30 به وقت ایران)

گروه A: ویک وایپرز استرالیا - ارم قزاقستان (ساعت 14 به وقت ایران)

گروه A: تای سون نام ویتنام - الظفره امارات (ساعت 16:30 به وقت ایران)

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4735

به "پایان هفته دوم مسابقات و گلزنی ایرانی ها، نماینده عراق به مرحله بعد راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان هفته دوم مسابقات و گلزنی ایرانی ها، نماینده عراق به مرحله بعد راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید