وعده نوبخت برای اختصاص بودجه ویژه برای جزیره لارک

به گزارش جعبه مهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از اختصاص بودجه ویژه ای برای اجرای کارهای زیربنایی در جزیره لارک اطلاع داد.

وعده نوبخت برای اختصاص بودجه ویژه برای جزیره لارک

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت در بازدید از جزیره لارک با بیان اینکه علاقه مندیم یاری های اقتصادی و بودجه ای برای انجام کارهای ماندگار در این جزیره داشته باشیم، مطرح نمود: در راستای اجرای کارهای زیربنایی که موجب ایجاد اشتغال و ماندگاری مردم در جزیره لارک گردد بودجه ویژه ای اختصاص می دهیم.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه هرمزگان باید طی روزهای آینده اولویت های مورد احتیاج این جزیره را اعلام کند تا اعتبارات لازم برای عمران و آبادانی جزیره لارک اختصاص یابد.

معاون رئیس جمهور توسعه جزایر و توسعه دریامحور را از اولویت های مهم دولت برشمرد و بیان داشت: علاقه مندیم در این خصوص کارهای ماندگاری در جزایر استان هرمزگان صورت گیرد.

نوبخت توضیح داد: باید برنامه ریزی و اولویت بندی مناسبی برای یاری بودجه ای به جزایر از سوی مدیران استان صورت گیرد.

برنامه های توسعه جزایر هرمزگان تدوین می گردد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدگی و توسعه جزایر هرمزگان هستیم.

نوبخت در بازدید از جزیره هرمز، توسعه جزایر را از اولویت های دولت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه دریا محور دانست و اعلام کرد: در این راستا با همکاری استانداری هرمزگان برای توسعه جزایر این استان برنامه ریزی داشته ایم.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پیش از جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک بازدید داشتیم و امروز نیز از جزایر لارک و هرمز در آب های خلیج فارس بازدید کردیم.

معاون رئیس جمهور اضافه نمود: با توجه به بازدیدهای اجرا شده در حال تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدگی و توسعه جزایر هرمزگان هستیم.

نوبخت با اشاره به بازدید از جزیره هرمز، اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد برای مرمت و احیای قلعه پرتغالی ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره بودجه مورد احتیاج را اختصاص دهیم.

وی با تاکید بر اینکه از هرگامی برای کاستن از مسائل مردم و توسعه این مناطق حمایت می کنیم، اعلام کرد: برای برطرف سایر مسائل مردم جزیره هرمز براساس اولویت بندی هایی که صورت می گیرد، اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر نوبخت به همراه جاسم استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران استان از جزیره هرمز در آب های خلیج فارس بازدید کردند. در این بازدید معاون رئیس جمهور و استاندار هرمزگان ضمن حضور در جمع مردم جزیره هرمز از نزدیک مسائل و مسائل آنان را مورد آنالیز قرار دادند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4971

به "وعده نوبخت برای اختصاص بودجه ویژه برای جزیره لارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده نوبخت برای اختصاص بودجه ویژه برای جزیره لارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید