وزیر جدید بهداشت تاجیکستان منصوب شد

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهور تاجیکستان در حکمی وزیر بهداشت و حفاظت اجتماعی این کشور را برکنار و جمال الدین عبدالله زاده را به جای وی منصوب کرد.

وزیر جدید بهداشت تاجیکستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در حکمی نسیم عالم زاده وزیر بهداشت و حفاظت اجتماعی این کشور را از این سمت برکنار کرد.

رحمان در دستور دیگری جمال الدین عبدالله زاده را به عنوان وزیر جدید بهداشت و حفاظت اجتماعی تاجیکستان تعیین کرد.

وزیر جدید بهداشت تاجیکستان 54 سال دارد و تا پیش از انتصاب به سمت وزارت، مدیریت بیمارستان استقلال شهر دوشنبه را بر عهده داشت.

وی فارغ التحصیل دانشگاه پزشکی تاجیکستان است و در گذشته در تعدادی از بیمارستان های شهر دوشنبه به عنوان جراح فعالیت کرده است.

وزیر جدید بهداشت و حفاظت اجتماعی تاجیکستان در سال های 2014-2017 میلادی هم چنین پزشک اصلی بیمارستان کلینیکی آمبولانس شهر دوشنبه بوده است.

هم چنین عبدالله زاده عضو مجلس شهر دوشنبه نیز است.

نسیم عالم زاده وزیر سابق بهداشت و حفاظت اجتماعی تاجیکستان بیش از سه سال در این سمت فعالیت کرد و اخیرا به دلیل تاخیر در اعلام وجود ویروس کرونا و عملکرد ضعیف در مقابله با آن مورد انتقاد قرار گرفت.

وزیر جدید بهداشت و حفاظت اجتماعی تاجیکستان در حالی به این سمت تعیین می شود که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور بنابر داده های اخیر به 293 نفر رسیده است و 5 نفر بر اثر این بیماری فوت کردند.

انتهای پیام/

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6066

به "وزیر جدید بهداشت تاجیکستان منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر جدید بهداشت تاجیکستان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید