نویر: امیدوارم که دیگر هرگز چنین فصلی تکرار نشود، مصدومیت کیمیش به بایرن و آلمان ضربه می زند

به گزارش جعبه مهر، دروازه بان بایرن مونیخ می گوید که امیدوار است این فصل از فوتبال که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، دیگر تکرار نشود.

نویر: امیدوارم که دیگر هرگز چنین فصلی تکرار نشود، مصدومیت کیمیش به بایرن و آلمان ضربه می زند

به گزارش خبرنگاران، مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ که قرار است تیم ملی فوتبال آلمان را در بازی های پیش رو با تیم های جمهوری چک، اوکراین و اسپانیا همراهی کند، در گفت وگو با سایت اسپورت بوتسر آلمان، درباره تأثیری که شیوع ویروس کرونا بر فوتبال گذاشته، گفت: هیچگاه چنین فصلی وجود نداشته است و امیدوارم که دیگر هرگز چنین فصلی تکرار نشود. هر کسی که با فوتبال سروکار دارد، می داند که در حال حاضر چه مسائل عدیده ای وجود دارد، به همین خاطر در ارتباط بودن با مربیان، پزشکان، فیزیوتراپ ها و بازیکنان خیلی اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: انجام بعضی تمرین های خاص دیگر با این شرایط امکان پذیر نیست. ما پس از بازی ریکاوری می کنیم، سپس یک مقدار کارهای تاکتیکی را مرور می کنیم، بعد از آن آخرین تمرین مان را انجام می دهیم و سپس خود را آماده بازی بعدی می کنیم. برگزاری تورنمنت های کوچک، تمرین های نفر به نفر دیگر شدنی نیست. ما به عنوان بازیکن نباید شکایتی از این شرایط داشته باشیم، حتی اگر محدودیت هایی وجود داشته باشد. برخلاف بسیاری از افراد دیگر (فوتبالیست های آماتور و ورزشکاران رشته های دیگر) به ما اجازه بازی داده شده است که از این بابت خیلی خوشحالیم.

دروازه بان تیم ملی آلمان همچنین درباره مصدومیت هم تیمی اش که به دلیل مصدومیت و عمل جراحی ای که بر روی زانویش داشت تا ماه ژانویه دور از میادین خواهد بود، به این پرسش که آیا برنامه فشرده بازی ها باعث مصدومیت یاشوا کیمیش شد؟ اینطور پاسخ داد: چنین مصدومیت هایی همواره می تواند در فوتبال رخ دهد. پیش از شیوع کرونا هم چنین مصدومیت هایی بود و بعد از این هم با کمتر شدن تعداد بازی ها وجود خواهد داشت.

نویر توضیح داد: مصدویت یاشوا به بایرن و تیم ملی آلمان ضربه می زند اما ما کیمیش را می شناسیم و می دانیم که او چقدر باانگیزه، وظیفه شناس و بلندپرواز است، بنابراین اطمینان دارم که یاشوا با همان قدرت سابق در ماه ژانویه به میادین بازخواهد گشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8176

به "نویر: امیدوارم که دیگر هرگز چنین فصلی تکرار نشود، مصدومیت کیمیش به بایرن و آلمان ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویر: امیدوارم که دیگر هرگز چنین فصلی تکرار نشود، مصدومیت کیمیش به بایرن و آلمان ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید