نوازی:با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت

به گزارش جعبه مهر، مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:در بازی قبل شناخت لازم را از الاهلی نداشتیم، اما مطمئنا فردا نمایش خوبی مقابل حریف اماراتی خواهیم داشت.

نوازی:با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد نوازی در نشست خبری پیش از ملاقات با شباب الاهلی در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما شروع خوبی در مسابقه اول داشتیم ولی در نیمه دوم بر اثر یک اشتباه گل خوردیم.

وی افزود:ما در بازی اول شناخت کافی از تیم نداشتیم اما برای این بازی شناخت بهتری داریم و می توانیم بهتر کار کنیم. البته فاصله بازی ها خیلی کم است و شاید این موضوع روی بدن بازیکنان تاثیر بگذارد.

مربی شهرخودرو در مورد امکانات هتل محل اقامت این تیم مطرح نمود: شاید هتل ما خوب باشد اما امکانات آن خوب نیست. از نظر ریکاوری این موضوع روی تیم ما تاثیر داد. شاید خیلی ها از شرایط درونی تیم ما خبر نداشته باشند. ما در این مسابقات مثل تیم های دیگر بازیکنان جدیدمان را در اختیار نداریم اما بازیکنان خوبی داریم که در این بازی قطعا فوتبال بهتری ارائه خواهیم کرد.

نوازی گفت: حریف ما هم تیم خوبی است و فوتبال را خوب انجام می دهد اما مطمئنا ما کوشش خواهیم کرد در این مسابقه عملکرد بهتری داشته باشم.

وی با بیان اینکه تیمش در بازی رفت هم دفاعی بازی نکرد گفت:ما از نیمه زمین کارمان را شروع می کردیم اما چون نسبت به حریف اصلا شناخت نداشتیم و کارمان سخت شده بود اما بازی قبل شناخت ما را بیشتر کرد و فردا در زمین خواهید دید که تیممان با شرایط بهتری وارد بازی خواهد شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7511

به "نوازی:با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی:با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید