مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمند تغذیه نوزاد تا نورانی شدن لوگوی پشت آیفون

به گزارش جعبه مهر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمند تغذیه نوزاد تا نورانی شدن لوگوی پشت آیفون

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

تغذیه نوزادان از ماههای اول تولد بسیار مهم است. هر اندازه تغذیه کودک بهتر باشد مراحل رشد و سلامت کودک نیز بهتر می شود.سیستم هوشمند نظارت بر تغذیه نوزاد BlueSmart mia یکی از برترین سیستمهای نظارتی محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج آنالیز و نظرسنجی هفتگی وب سایت جی اس ام آرنا نشان داد که بسیاری از مردم برای خرید گوشی جدید هواوی میت 30 تمایل ندارند اما این گوشی را دوست دارند و همه چیز به عدم همراهی گوگل با این گوشی ها باز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حفاظت از آب در خانه ها، مجتمع ها و آپارتمانهای پر جمعیت چندان ساده نیست و احتیاج به اقداماتی گسترده دارد. گاهی بعضی خانواده ها در حفظ منابع آبی همکاری نمی نمایند و بعضی دیگر نیز اساسا روش این کار را نمی دانند یا تصور می نمایند کم مصرف هستند. اکنون یک استارتاپ هندی در کوشش است این مسائل را حل نماید.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید.

یک حق ثبت اختراع جدید نشان می دهد به زودی آیفون های نسل جدید با لوگوی نورانی پشت قاب خود همراه می شوند. این موضوع روی زیبایی گوشی نیز تاثیر خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل برای مبارزه با ویدئوهای جعل عمیق که با استفاده از نرم افزارهای مختلف طراحی می شود حدود 3هزار فیلم را بارگذاری کرد است. این فیلمها با هدف یاری به بهبود تشخیص ویدئوهای جعلی طراحی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3224

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمند تغذیه نوزاد تا نورانی شدن لوگوی پشت آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمند تغذیه نوزاد تا نورانی شدن لوگوی پشت آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید