منصوریان: برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می شویم، تیم الاتحاد را کاملاً زیر نظر داشتیم

به گزارش جعبه مهر، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل الاتحاد عربستان به دنبال بهترین نتیجه است.

منصوریان: برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می شویم، تیم الاتحاد را کاملاً زیر نظر داشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال رسمی باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الاتحاد عربستان در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب گفت: فرصت اینکه فصل را شروع و در این بازی حساس شرکت کنیم، نداشتیم اما با این حال بازی های محبت آمیز خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران درباره حریف عربستانی ذوب آهن گفت: تیم الاتحاد را کاملاً زیر نظر داشتیم و بازی های محبت آمیز این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آنها تغییراتی داشته و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اند.

وی ادامه داد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم و تغییرات داشتیم و چند بازیکن در روزهای اخیر به ما اضافه شدند. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهمترین مصاف های فوتبال ایران را ذوب آهن در مرداد ماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیایی هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

منصوریان در خاتمه یادآور شد: ما نماینده ایران هستیم و باید از کیفیت های فوتبال ایران و ذوب آهن و همچنین از نام ذوب آهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بسته اند، صیانت کنیم. مطمئناً انرژی که آنها می فرستند به ما انگیزه می دهد. ما هم قدردان هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا می گذاریم.

دیدار الاتحاد عربستان - ذوب آهن ایران در چارچوب دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه زعبیل دبی امارات برگزار می شود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2432

به "منصوریان: برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می شویم، تیم الاتحاد را کاملاً زیر نظر داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین می شویم، تیم الاتحاد را کاملاً زیر نظر داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید