مشخصات باتری گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس فاش شد

به گزارش جعبه مهر، تا زمان معرفی پرچم دارهای سری اس سامسونگ مدت زمان زیادی باقی مانده (احتمالا در بهمن ماه سال 99) اما به تازگی مشخصات باتری گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس طبق لیست گواهی 3C افشا شد.

مشخصات باتری گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس فاش شد

تا به این لحظه خبرهای موثق زیادی در رابطه با پرچم دران بعدی سامسونگ منتشر نشده اما امروز دو محصول گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس در لیست گواهی 3C دیده شدند تا بدین ترتیب از اولین اطلاعات قطعی در رابطه با آ ن ها آگاه شویم.

طبق این لیست، گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس با شماره مدل های SM-G991 و SM-G996 به ترتیب به باتری های 3880 و 4660 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. اینطور هم که به نظر می رسد این باتری ها قرار نیست توسط سامسونگ تولید شوند و به جای آن، شرکت چینی Ningde Amperex وظیفه ساخت منبع تغذیه کهکشانی های جدید را بر عهده خواهد گرفت.

البته معمولا ظرفیت باتری اعلام شده در لیست 3C همیشه کمتر از ظرفیت معمول است بنابراین این احتمال وجود دارد که گلکسی اس 21 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و اس 21 پلاس هم با باتری 4800 یا حتی 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار شوند. اگر این اتفاق رخ دهد، تغییری در ظرفیت باتری نسخه استاندارد شاهد نخواهیم بود اما مدل پلاس با افزایش قابل توجهی روبرو خواهد شد چرا که اس 20 پلاس اکنون از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. عدم افزایش چشمگیر ظرفیت باتری هم احتمالا به خاطر پردازنده های 5 نانومتری است که علی رغم توان پردازشی بالا، به انرژی بسیار کمی نیاز دارند.

سامسونگ احتمالا از سال بعد قصد دارد تغییراتی در عرضه گوشی های پرچم دار خود پدید بیاورد. شایعات از این موضوع حکایت دارند که غول کره ای قصد دارد پرچم داران سری نوت خود را با سری اس ادغام کرده و هر سال از یک سری گوشی معمولی و یک سری گوشی تاشو رونمایی کند. بدین ترتیب پرچم داران سری اس ممکن است از لحاظ قابلیت و طراحی دستخوش تغییرات اساسی شوند.

با این حال باید منتظر ماند و دید در ماه های آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون پرچم داران جدید سامسونگ منتشر می شود.

  • گلکسی اس 30 اولترا احتمالا همراه با قلم S Pen عرضه خواهد شد

منبع: GSMArena

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7344

به "مشخصات باتری گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات باتری گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید