قهرمانی عفتی در تپانچه و نایب قهرمانی ذوالفقاریان و خدمتی

به گزارش جعبه مهر، مسابقات تیراندازی آنلاین در تفنگ و تپانچه امروز برگزار گردید.

قهرمانی عفتی در تپانچه و نایب قهرمانی ذوالفقاریان و خدمتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های تیراندازی آنلاین در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور 108 ورزشکار از 7 کشور دنیا به میزبانی نمادین کشور سنگاپور با معرفی نفرات برتر برگزار گردید.

در رشته تفنگ بادی آقایان، نماینده کشور استرالیا به مقام قهرمانی دست بافت، امیر سیاوش ذوالفقاریان دوم و دیگر نماینده استرالیا سوم شدند.

در این ماده حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نورویان و امیرمحمد نکونام به ترتیب در صندلی های چهارم، پنجم، ششم و نهم نهاده شدند.

در بخش تفنگ بادی بانوان، نماینده کشور سنگاپور اول شد. نجمه خدمتی در صندلی دوم نهاده شد و دیگر نماینده سنگاپور سوم شد. در این ماده آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده به ترتیب مقام های ششم و سیزدهم را کسب کردند.

در بخش تپانچه بادی بانوان، نمایندگان کشور تایلند اول و دوم شدند و تیرانداز سنگاپوری در صندلی سوم ایستاد. در این ماده زینب طوماری و هانیه رستمیان با مقام های پنجم و چهاردهم به کار خود سرانجام دادند.

در تپانچه بادی آقایان نیز، محمد رسول عفتی به عنوان قهرمان این رقابت ها شناخته شد، جواد فروغی دیگر نماینده ایران دوم شد و نماینده کشور ویتنام در صندلی سوم ایستاد. در این ماده وحید گل خندان در صندلی ششم نهاده شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8701

به "قهرمانی عفتی در تپانچه و نایب قهرمانی ذوالفقاریان و خدمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی عفتی در تپانچه و نایب قهرمانی ذوالفقاریان و خدمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید