فراخوان بخش آثار پژوهشی تهران- مبارک منتشر شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرگزای کتاب ایران به نقل از روابط عمومی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، فراخوان بخش آثار پژوهشی این رویداد در دو قسمت ترجمه و تألیف منتشر شد.

فراخوان بخش آثار پژوهشی تهران- مبارک منتشر شد

متقاضیان بخش تالیف می بایست چکیده مقالات و پژوهش های خود را در مهلت مقرر در بخش ویژه پژوهش و تحقیق بر روی تارنمای جشنواره به نشانی tehranmobarak.theater.ir بارگذاری نموده و فرم مخصوص تقاضا را تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایند. چکیده مقالات و پژوهش های پذیرفته شده پس از داوری، از سوی هیات علمی مسابقه معرفی خواهد شد. پس از آن صاحبان چکیده های پذیرفته شده می بایست اصل مقالات و پژوهش های خود را در مهلت مقرر بر روی تارنمای جشنواره بارگذاری نمایند. آثار پذیرفته شده پس از داوری نهایی به صورت مجموعه مقالات و پژوهش های برگزیده منتشر خواهد شد.

برای پژوهش های ترجمه نیازی به ارسال چکیده نیست و متقاضیان باید اصل اثر به همراه ترجمه کامل را براساس ضوابط این بخش در تارنمای جشنواره بارگذاری نمایند.

متقاضیان هر دو بخش از روز یکشنبه 9 آذرماه می توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره نسبت به ثبت تقاضا و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

اگرچه محدودیتی در موضوع پژوهش وجود ندارد اما سرفصل های زیر در اولویت است:

  • نمایش عروسکی در ایران معاصر

    نمایش عروسکی سنتی در ایران شامل تاریخچه، صحنه و شیوه های اجرایی

    معرفی شیوه های نوین نمایش عروسکی در دنیا

    آنالیز جنبه های اجتماعی، تربیتی و آموزشی نمایش عروسکی

    فضای مجازی، تماشاخانه ای نوین برای نمایش عروسکی

    تکنولوژی های مرتبط با عروسک و صحنه

در بخش تالیفی مهلت بارگذاری چکیده آثار بر روی تارنمای جشنواره تا 30 آذرماه، زمان اعلام نتایج چکیده آثار پذیرفته شده تا 11دی ماه و مهلت بارگذاری اصل آثار پذیرفته شده تا 10 بهمن ماه امسال است. برگزاری سمینار نیز به صورت مجازی در دهه اول اسفندماه 1399 صورت می گیرد. در بخش ترجمه، بارگذاری اصل و ترجمه آثار بر روی تارنمای جشنواره تا 10 بهمن ماه 1399 است.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک 10، طبقه دوم با شماره تماس 66754696 واقع شده است. تلفن دبیرخانه دائمی جشنواره ها 66710702 و نشانی تارنمای جشنواره tehranmobarak.theater.ir است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8376

به "فراخوان بخش آثار پژوهشی تهران- مبارک منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان بخش آثار پژوهشی تهران- مبارک منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید