عربستان خواستار میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط علیه تیم های ایران

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که کشور ایران به علت تحریم ها و مسئله حق پخش در یک سال گذشته از میزبانی بازی های بین المللی محروم بوده است، ظاهراً این مشکل قرار است ادامه دار باشد.

عربستان خواستار میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط علیه تیم های ایران

روزنامه الشرق الاوسط عربستان اطلاع داد فدراسیون فوتبال این کشور در حال آنالیز ارسال درخواست میزبانی بازی های مراحل حذفی و فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

شیوع ویروس کرونا و مطرح شدن مسائل بهداشتی، یک بار دیگر باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مراحل حذفی به صورت متمرکز تاکید کند. این موضوع روز گذشته با انتشار بیانیه ای در سایت کنفدراسیون آسیا قطعی شد.

عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم در سه گروه میزبان بود و حالا با حضور النصر و الهلال در مرحله یک هشتم، میخواهد شرایط میزبانی را به سود نمایندگان خود پیش ببرد.

الشرق الاوسط بعلاوه بیان کرد به علت شیوع کرونا، ممکن است بازی های انتخابی جام جهانی 2022 هم به صورت متمرکز در دو کشور برگزار گردد؛ هرچند صحبت در این مورد خیلی زود است.

پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2021 هستند که باید به ترتیب به مصاف استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان بروند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10677

به "عربستان خواستار میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط علیه تیم های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان خواستار میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط علیه تیم های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید