صاحبان دینامیت به اکران عمومی رضایت دادند

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا)- مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از رضایت صاحبان فیلم سینمایی دینامیت برای اکران عمومی از چهارشنبه 9 تیرماه خبر داد.

صاحبان دینامیت به اکران عمومی رضایت دادند

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش درباره جلسه دوشنبه هفتم تیرماه این شورا به خبرنگار پانا گفت: فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان این هفته و از چهارشنبه9 تیرماه اکران خواهد شد. صاحبان فیلم موافق نبودند اما طبق صحبت هایی که با آنها داشتیم، به اکران رضایت دادند.

وی همچنین بیان نمود: درخت گردو محمدحسین مهدویان و روز صفر سعید ملکان هم برای اکران اعلام آمادگی کرده اند که یکی از آنها برای اکران انتخاب خواهند شد. فیلم های زد و بند به کارگردانی و نویسندگی داوود نوروزی، سیاه باز به کارگردانی حمید همتی و فیلم سینمایی مورچه خوار به کارگردانی شاهد احمدلو هم تقاضای اکران داده اند که در جلسه بعدی شورا به آنها خواهیم پرداخت.

دبیر شورای صنفی اکران در مورد بدهی سینماداران به صاحبان آثار هم توضیح داد: این مساله در جلسه دوشنبه 7 تیرماه مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس، موارد لازم به سینماداران اطلاع داده شد تا در مدت یک هفته بدهی هایشان را تسویه کنند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10584

به "صاحبان دینامیت به اکران عمومی رضایت دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صاحبان دینامیت به اکران عمومی رضایت دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید