شلیک با وینچستر به مرد نگهبان

به گزارش جعبه مهر، نگهبان سابق یک پروژه ساختمانی در اطراف پایتخت که بر سر خرید یکی از واحد های این ساختمان با سازندگان آن اختلاف پیدا کرده بود در اقدامی عجیب با حمله مسلحانه به این کارگاه ساختمانی جوانی را به قتل رساند

شلیک با وینچستر به مرد نگهبان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، چند روز قبل پسر 27 ساله ای به نام بابک که با شلیک گلوله زخمی شده بود در یکی از بیمارستان های تهران جان باخت.

به دنبال اعلام گزارش مرگ وی به پلیس، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. در بررسی های اولیه مشخص شد بابک نگهبان یک پروژه ساختمانی در اطراف تهران بوده که چند روز قبل به همراه مرد جوان دیگری هدف تیراندازی قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بودند. اما تلاش کادر درمان برای نجات بابک بی نتیجه ماند و وی با گذشت 8 روز بستری شدن در بیمارستان دچار مرگ مغزی شد و خانواده اش با اهدای اعضای بدن وی به چند بیمار نیازمند زندگی بخشیدند.

در ادامه مرد جوانی که زخمی شده بود پس از بهبودی به پلیس گفت: عامل این تیراندازی شهرام نگهبان سابق پروژه ساختمانی بود. وی چند ماه قبل آنجا کار می کرد و یکی از واحد ها را نیز پیش خرید کرده بود، اما با سازندگان به مشکل برخورد و از آنجا رفت. مدتی بعد هم بابک به عنوان نگهبان جدید مشغول به کار شد. با این حال شهرام هر چند وقت یک بار به آنجا می آمد و با مسئولان پروژه بر سر پولش و تحویل واحدی که پیش خرید کرده بود درگیر می شد تا اینکه روز حادثه من و بابک در محل بودیم که ناگهان یک خودروی پژو با 5 سرنشین به سمت ما آمد.

من داخل خودرو شهرام را دیدم که با چهار مرد دیگر نشسته بود آن ها با اسلحه وینچستری که در دست داشتند به سمت ما تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

به دستور بازپرس مصطفی واحدی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری ادامه دارد. این در حالی است که خانواده بابک درخواست قصاص قاتل پسرشان را دارند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8947

به "شلیک با وینچستر به مرد نگهبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک با وینچستر به مرد نگهبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید