شانس استقلال و تراکتور یکسان است، اشتباه کمتر مساوی است با قهرمانی

به گزارش جعبه مهر، پیمان صاحب جمعی بازیکن سابق استقلال و مربی پیشین تراکتور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استقلال و تراکتور همیشه دیداری مهیج مقابل هم داشته اند و کمتر پیش آمده بازی این دو تیم خالی از هیجان و زیبایی باشد. امیدوارم این بازی نیز جدا از حساسیت های فینال، دارای بار فنی و کیفیت بالایی باشد تا تماشاگران و فوتبالدوستان از تماشای آن لذت ببرند.

شانس استقلال و تراکتور یکسان است، اشتباه کمتر مساوی است با قهرمانی

وی اضافه کرد: هر دو تیم نقاط ضعف و قوتی دارند که قطعاً مربیان با آنالیزهایی که کرده به آن پی برده اند و روی نقاط ضعف تیم حریف کار کرده اند. بازیکنان هر کدام از دو تیم بتوانند بهتر به موارد تاکتیکی دیکته شده از سوی مربیان را اجرا کنند در انتها می توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پیشکسوت آبی پوشان خط حمله این تیم را نقطه قوت آن دانست و گفت: داشتن هر کدام از سه مهاجم استقلال برای هر تیمی آرزو و رویاست و جمع شدن این سه بازیکن در یک تیم یعنی طلایی ترین خط حمله ممکن. همین خط حمله بود که استقلال را در لیگ و جام حذفی به توفیقاتی رساند و قطعاً مجیدی روی توانایی های این سه بازیکن حساب کرده است. آمادگی هر یک از این سه بازیکن به تنهایی می تواند هر تیمی را با شکست روبرو کند.

مربی سابق تراکتور حضور سه بازیکن تاثیر گذار در خط میانی تراکتور را نقطه قوت این تیم دانست و گفت: حاج صفی، دژآگه و شجاعی که کاپیتان های تیم ملی هستند به اندازه ای تجربه دارند که بتوانند جریان هر بازی را به سود تیم خودشان تغییر دهند و این سه بازیکن برگ برنده تراکتوری ها در این بازی حساس می باشند.

صاحب جمعی در مجموع شانس دو تیم برای پیروزی را یکسان ارزیابی کرد و گفت: در بازیهای بزرگ که دو تیم مدعی مقابل هم قرار می گیرند معمولاً نتایج نزدیکی رقم می خورد. به خصوص دیداری که در فینال جام حذفی باشد. مگر آنکه اتفاق خاصی در چنین دیداری رخ دهد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7378

به "شانس استقلال و تراکتور یکسان است، اشتباه کمتر مساوی است با قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس استقلال و تراکتور یکسان است، اشتباه کمتر مساوی است با قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید