زیدان، مالک نوکمپ

به گزارش جعبه مهر، سرمربی رئال مادرید با پیروزی تیمش برابر بارسلونا رکورد شکست ناپذیری اش را در نوکمپ حفظ کرد.

زیدان، مالک نوکمپ

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید شنبه در هفته هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و 3 بر یک میزبانش را شکست داد. سفیدپوشان با این نتیجه به طور موقت به صدر جدول صعود کردند. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) تیم مادریدی در تعداد پیروزی ها از بارسا پیشی گرفت و برای نود و هفتمین بار رقیب همیشگی اش را شکست داد. آبی اناری ها 96 برد را کسب کردند. 52 بازی این دو تیم با تساوی به انتها رسیده است.

تک گل بارسا را در ملاقات امشب آنسو فاتی در دقیقه هشت به ثمر رساند و لیونل مسی دوباره در گلزنی ناکام ماند. این ششمین ال کلاسیکوی پیاپی بود که ستاره آرژانتینی نه نتوانست گلزنی کند و نه پاس گل دهد (تمام ال کلاسیکویی هایی که بعد از رفتن کریستیانو رونالدو به یوونتوس بازی نموده است).

زین الدین زیدان با کسب این پیروزی در نوکمپ شکست ناپذیر ماند. سرمربی فرانسوی در شش بازی اش در این استادیوم مغلوب نشده است. او به عنوان بازیکن و مربی یازده بار در نوکمپ حضور داشته که تنها یک شکست را تجربه نموده است. همچنین پنج پیروزی را به دست آورده است.

بازیکن برتر نخستین ال کلاسیکوی فصل 21-2020 لالیگا سرخیو راموس بود که گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با پیراهن سفیدپوشان 100 گله گردد. او همچنین به رکورد رونالد کومان رسید و به گلزن ترین مدافع در تاریخ ال کلاسیکو ها تبدیل شد. راموس و کومان پنج گل به ثمر رسانده اند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7875

به "زیدان، مالک نوکمپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان، مالک نوکمپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید