دروازه ای به سوی هوش مصنوعی در کسب وکار

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از bookauthority، درحالی که نزدیک به 20 سال می گردد که اتوماسیون رباتیک به وجود آمده، به دلیل همگرایی رایانش ابری، داده های عظیم و هوش مصنوعی این سیستم به نقطه انعطافی رسیده است.

دروازه ای به سوی هوش مصنوعی در کسب وکار

کتاب هدایت برای اجرای رباتیک با نام اصلی A Guide to Implementing RPA Robotic process automation نوشته تام تاولی، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از اتوماسیون رباتیک به طور موثر در شرکت خود بهره ببرید تا فرایندهای تکراری و مبتنی بر قوانین مانند ورود/ انتقال داده، حذف و جای گذاری، پر کردن فرم ها و جستجو را اتوماتیک کنید.

با استفاده از جنبه های عملی پیاده سازی این فناوری، خواهید دید که چگونه شرکت ها با اجرای خود مانند کاهش احتیاج به استخدام یا برون سپار ی، توانسته اند یاری شایانی به بازگشت سرمایه خود نمایند. با درک مفاهیم اصلی اتوماسیون رباتیک، همچنین خواهید دید که این فناوری سازگاری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و منجر به بروز مسائل کمتری در مقررات می گردد و خطاهای هزینه را به حداقل می رساند.

کتاب هدایت برای اجرای رباتیک همه آنچه که باید بدانید را در یک مکان قرار می دهد. این روش به طور کلی با محیط های قدیمی فناوری اطلاعات همخوانی دارد و استراتژی تحول دیجیتالی را برای شرکت ها آسان تر می نماید و حتی می تواند دروازه ای برای دستیابی به هوش مصنوعی باشد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8803

به "دروازه ای به سوی هوش مصنوعی در کسب وکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه ای به سوی هوش مصنوعی در کسب وکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید