خبرنگاران طرح زوج و فرد تردد خودرو در معابر سنندج اجرا می گردد

به گزارش جعبه مهر، سنندج - خبرنگاران - رییس پلیس هدایت و رانندگی استان کردستان گفت: از فردا (دوشنبه 26 اسفند) طرح زوج و فرد ویژه خودروها در همه خیابان ها و معابر شهری سنندج اجرا می گردد.

خبرنگاران طرح زوج و فرد تردد خودرو در معابر سنندج اجرا می گردد

سرهنگ برزو مرادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این تصمیم توسط ستاد مبارزه با کرونا استان گرفته شده و از فردا به مرحله اجرا در می آید.

وی اضافه نمود: بر این اساس روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است و روزهای زوج هم تردد خودروهای که رقم آخر پلاک آنها زوج است می توانند در معابر شهری تردد نمایند.

سرهنگ مرادی یادآور شد: طرح زوج و فرد معابر شهری سنندج از درب منازل به مرحله اجرا در می آید و در صورت تخطی رانندگان از آن، پلیس ملزم به اعمال قانون و جریمه متخلفان است.

وی با بیان اینکه ساعت اجرای این طرح از هشت تا ساعت 20 است، تاکید نمود: اجرای این طرح با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و یاری به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می گیرد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه طرح در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری اجرا می گردد، گفت: فعلا تصمیمی برای روز آدینه صورت نگرفته ولی به محض اتخاذ، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از شهروندان سنندجی خواست ضمن رعایت قانون برای یاری به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از آوردن خودروهای خود در ایام تردد ممنوع خودداری نموده و پلیس را در اجرای طرح یاری نمایند.

سرهنگ مرادی اضافه نمود: این طرح شامل خودروهای عمومی و تاکسی ها نمی گردد و فقط شامل خودروهای شخصی است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5237

به "خبرنگاران طرح زوج و فرد تردد خودرو در معابر سنندج اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح زوج و فرد تردد خودرو در معابر سنندج اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید