خبرنگاران سخنگوی علوم پزشکی گیلان: حفاظت فردی و فاصله گذاری با قوت اجرا شود

به گزارش جعبه مهر، رشت - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: مباحث حفاظت فردی و فاصله گذاری اجتماعی با قوت اجرا شود.

خبرنگاران سخنگوی علوم پزشکی گیلان: حفاظت فردی و فاصله گذاری با قوت اجرا شود

دکتر محمدرضا نقی پور شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در بستر بیماری کرونا قرار داریم و ویروس کم و بیش در حال انتشار در جامعه است، بنابراین ضروریست تا موضوعات مربوط به حفاظت فردی و فاصله گذاری اجتماعی با قوت اجرا شود.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از فردا بیست و سوم فروردین افزود: طرح فاصله گذاری هوشمند در اصل ادامه فاصله گذاری اجتماعی با برخی خصوصیات است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: یکی از موارد مربوط به فاصله گذاری هوشمند این است که فعالیت ادارات از فردا به جای یک سوم نیروها، با دو سوم نیرو فعالیت خواهند داشت.

وی بیان داشت: موضوع دیگر در فاصله گذاری هوشمند مربوط به فعالیت برخی از صنایع و صنوف تحت شرایطی است یعنی فعالیت صنوف کم خطر ادامه یافته و صنوف پرخطر همچنان فعالیت آنها ممنوع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به همکاری خوب مردم برای درخانه ماندن افزود: مردم در استان همچنان باید در خانه ماندن را ادامه دهند و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5655

به "خبرنگاران سخنگوی علوم پزشکی گیلان: حفاظت فردی و فاصله گذاری با قوت اجرا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی علوم پزشکی گیلان: حفاظت فردی و فاصله گذاری با قوت اجرا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید