خبرنگاران دستگیری عامل آتش سوزی خودپرداز و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش جعبه مهر، بجنورد- خبرنگاران- رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری عامل آتش سوزی دستگاه خودپرداز بانک مسکن بجنورد توسط پلیس در کمتر از 4 ساعت اطلاع داد.

خبرنگاران دستگیری عامل آتش سوزی خودپرداز و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار، پنجشنبه گفت: دیروز در پی اعلام خبری مبنی بر آتش سوزی دستگاه عابر بانک مسکن در یکی از خیابان های اصلی شهر بجنورد، ماموران به همراه عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با شناسایی محل اختفای متهم که نوجوانی 15 ساله بود وی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که در اعترافاتش علت این اقدام خود را کنجکاوی و همچنین الگو دریافت از بازی های کامپیوتری بیان کرد.

غافلگیری دزد شیروانی

فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری یک دزد حرفه ای هنگام سرقت در عملیاتی غافلگیرانه اطلاع داد و گفت: پس از چند فقره سرقت موتورسیکلت، ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت های محسوس و غیرمحسوس دزد حرفه ای را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مسعود وحیدی اضافه کرد: متهم به هفت فقره سرقت موتورسیکلت و 13 فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی اعتراف کرد و در همین رابطه 8 تن مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

توقیف 12 موتورسیکلت فاقد مدارک در گرمه

فرمانده انتظامی گرمه گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی اطراف مدارس، پنج نفر معتاد متجاهر دستگیر و 12 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک توقیف شدند.

سرهنگ علیرضا پوربه گفت: این طرح با رویکرد برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در 2 مرحله اجرا شد و به همین دلیل پنج نفر معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر و یک کیلو و 610 گرم انواع مواد مخدر نیز از آنان کشف و ضبط شد.

دستگیری هتاک فضای مجازی در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت : یک فرد هتاک که اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه نظام در بستر شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: در پی رصد پلیس امنیت عمومی شهرستان در فضای مجازی معین شد فردی سودجو در حال انحراف جوانان، تشویش اذهان عمومی و توهین به نظام در شبکه های اجتماعی است که این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس نهاده شد و در همین رابطه فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی اضافه کرد: با آنالیز سوابق متهم معین شد که وی سابقه توهین به مقدسات و ارکان نظام و تحمل حبس را در پرونده خود دارد. متهم در بازپرسی ها با مشاهده ادله دیجیتال و انکارناپذیر پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

دستگیری 3 مزاحم خیابانی در اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور همچنین گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای متخلف و دارای آلودگی صوتی، سه مزاحم خیابانی در این شهرستان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و متهمان به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7437

به "خبرنگاران دستگیری عامل آتش سوزی خودپرداز و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری عامل آتش سوزی خودپرداز و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید