خبرنگاران ارائه 80 نوع خدمت شرکت برق کردستان غیر حضوری می شود

به گزارش جعبه مهر، سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: این شرکت با هدف ارائه خدمت بهینه و عدم نیاز مراجعه مشترکان به ادارات تابعه تا اول مهر امسال تعداد خدمات ارائه شده غیرحضوری خود را به 80 مورد افزایش می دهد.

خبرنگاران ارائه 80 نوع خدمت شرکت برق کردستان غیر حضوری می شود

هیوا لهونیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه و به منظور عدم نیاز به مراجعه مردم و قطع زنجیره این ویروس، ارائه 23 نوع خدمت به مشترکان استان غیرحضوری شد که در مرحله دوم این تعداد به 75 مورد افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در کشور پیشگام است، اضافه کرد: تلاش می شود تا سرانجام سال 99 عمده خدمات شرکت برق کردستان یعنی نزدیک به 100 درصد آن به صورت الکترونیکی و غیر حضوری به مشترکان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه به محض شیوع ویروس کرونا اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: مشترکان می توانند با مراجعه به پرتال این شرکت به آدرس kurdelectric.ir و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه از خدمات مورد نظر بهره مند شوند.

لهونیان یادآور شد: از جمله این خدمات فروش انشعاب دائم و موقت، تفکیک، ادغام و جمع آوری انشعاب، تغییر نام، دریافت، اصلاح و پرداخت صورتحساب، تغییر مکان لوازم اندازه گیری، درخواست تسویه بدهی و تست کنتور است.

وی از حذف کامل بایگانی فیزیکی پرونده های مشترکان برق در استان خبر داد و تاکید کرد: اکنون کل اطلاعات مشترکان الکترونیکی بوده که باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ و حذف فضای فیزیکی نیز شده است.

در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری، تمام روستاهای بالای پنج خانوار کردستان و 664 هزار مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6966

به "خبرنگاران ارائه 80 نوع خدمت شرکت برق کردستان غیر حضوری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارائه 80 نوع خدمت شرکت برق کردستان غیر حضوری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید