ترسوترین مربی تاریخ ایران؛ 25 روز بعد!

به گزارش جعبه مهر، علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی به ردیف کنار کالدرون نشستند و بازی را تماشا کردند

ترسوترین مربی تاریخ ایران؛ 25 روز بعد!

خبرنگاران- بهروز رسایلی: درست 25 روز پیش بود که پس از آخرین باخت پرسپولیس در لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان، موجی از بی رحمانه ترین نقدها علیه گابریل کالدرون راه افتاد. طبق معمول طلایه دار این موج، بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله چهره همواره حاضر، بهروز رهبری فرد بودند. مدافع پیشین سرخ ها در آن موقع در مصاحبه ای عجیب مدعی شده بود: کالدرون ترسوترین مربی خارجی است که به فوتبال ما آمد. حتی نمی تواند یک تصمیم معمولی بگیرد. برانکو یک باره با رامین رضاییان یا محسن مسلمان لج بازی می کرد و یک فصل آن ها را بیرون می گذاشت، اما کالدرون اینطور نیست.

حالا بگذریم از اینکه حتی پیش از این اظهارات هم کالدرون با نیمکت نشین کردن جلال حسینی و شجاع خلیل زاده نشان داده بود هر چه باشد ترسو نیست، اما به هر حال داستان مربی آرژانتینی در این 25 روز بسیار جذاب تر هم شده است. پرسپولیس طی این مدت پنج پیروزی مهم حذفی و لیگی به دست آورده، اما مهم تر از آن ترکیب نیمکت نشینان این تیم در بازی با پارس جنوبی بود؛ جایی که علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی به ردیف کنار کالدرون نشستند و بازی را تماشا کردند. جالب تر اینکه برای امثال امید عالیشاه و حسین ماهینی حتی روی نیمکت هم جا نبود و به سکو منتقل شدند. آیا واقعا کسی که این تصمیمات را می گیرد، ترسو است؟

متاسفانه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال ایران که صاحب تریبون هستند و اظهارات شان به هر حال روی بخشی از بدنه جامعه هواداری اثرگذار است، به جای دعوت عموم مردم به بردباری و زمان دادن به مربیان تازه وارد، خط مقدم حمله به آنها را تشکیل می دهند؛ آنچه در بسیاری از موارد منجر به اخراج زودهنگام این مربیان و حیف و میل اموال عمومی شده است. شاید اگر چند پیروزی به هنگام کالدرون نبود، حالا او هم با برچسب ترسوترین مربی تاریخ از ایران رانده می شد تا نیمکت پرسپولیس یک بار دیگر بین امثال دایی و درخشان دست به دست گردد. کاش دوستان پیشکسوت و منتقد، کمی در این رویه منسوخ و نخ نما تجدید نظر نمایند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4323

به "ترسوترین مربی تاریخ ایران؛ 25 روز بعد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسوترین مربی تاریخ ایران؛ 25 روز بعد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید