برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش هتلداری در بهبهان

به گزارش جعبه مهر، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی دوره های آموزشی هتلداری در شهرستان بهبهان اطلاع داد.

برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش هتلداری در بهبهان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، غلام شجاعی امروز یکشنبه 16 تیرماه 98 با اعلام این خبر گفت: این دورهها از سری دورههای توانمندسازی کارکنان هتل است که توسط اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان برنامه ریزی شده و در هتل رضای بهبهان درحال برگزاری است.

او ادامه داد: این دوره ها از امروز 16 تیرماه 98 شروع شده و به مدت یک هفته به صورت فشرده از ساعت 8 تا 20 ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این که این دوره ها به صورت تئوری و عملی برگزار می شوند اضافه نمود: در این کارگاه ها کارکنان هتل پیرامون موضوعاتی از جمله اتیکت مدرن در صنعت مهمان نوازی (آداب معاشرت)، میزبانی و تشریفات پذیرائی (اصول میزبانی بین المللی)، فرانت آفیس، خانه داری و کاست کنترل (کنترل هزینه) آموزش خواهند دید.

وی عنوان نمود: مجید رضایی کارشناس هتلداری و نویسنده کتاب اتیکت مدرن در صنعت مهمان نوازی با 15 سال سابقه فعالیت حرفه ای در این خصوص، کار تدریس این دوره های آموزشی را عهده دار است.

شجاعی در ادامه تأکید کرد: نیروهای کلیه تأسیسات اقامتی ـ پذیرایی در استان ملزم به شرکت در دورههای آموزشی هستند و صدور و تمدید مجوز آنان منوط به شرکت در دوره های آموزشی است.

او اضافه نمود: سعی ما بر این است تا دورهها از حالت متمرکز خارج و در شهرستانها اجرا شوند تا نیروهای تأسیسات با مشکل طی مسافت روبرو نباشند؛ ضمن این که دورهها توسط اساتید دارای سابقه کاری مرتبط و نه صرفاً دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط اجرا خواهند شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2652

به "برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش هتلداری در بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره توانمندسازی و آموزش هتلداری در بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید