انواع درب ضد سرقت اصل در تهران

به گزارش جعبه مهر، قیمت انواع درب ضد سرقت با توجه به موارد بسیاری ، متفاوت است. پس برای اطلاع از با کیفیت ترین انواع درب ضد سرقت با ما همراه باشید.

انواع درب ضد سرقت اصل در تهران

با توجه به تنوع بالایی که در بازار تهران وجود دارد فروش انواع درب ضد سرقت ایرانی و وارداتی با قیمت های گوناگون صورت می گیرد. در این میان ضروری است بدانید قیمت انواع درب ضد سرقت در تهران با توجه به موارد گوناگونی می تواند تغییر کنید. در صورتی که به دنبال خرید انواع درب ضد سرقت اصل در تهران هستید، می توانید با ما در این مقاله همراه شوید و با عواملی که قیمت درب ضد سرقت را دستخوش تغییر می نماید، آشنا شده و ضمن شناخت انواع درب ضد سرقت، ویژگی های درب ضد سرقت اصل را بشناسید.

قیمت انواع درب ضد سرقت ایرانی و خارجی

امروزه در بازار انواع درب ضد سرقت بر اساس کشور سازنده عرضه می شوند و هر یک از این درب ها با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند. در این میان قیمت درب ضد سرقت ، ترکیه ای ،چینی و قیمت دیگر درب های ضد سرقت وارداتی می تواند با توجه به نوع درب، کیفیت ساخت آن و متریالی که در آن استفاده شده است، متفاوت باشد. هر چند که امروزه درب های ضد سرقت ترکیه ای از باکیفیت ترین درب های ضد سرقت در بازار تهران هستند که بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده اند و درب های ضد سرقت چینی نیز با کمترین نرخ فروش درب های ضد سرقت عرضه می شوند.

قیمت انواع درب ضد سرقت

علاوه بر اینکه قیمت انواع درب ضد سرقت وارداتی و ایرانی متفاوت است، ضروری است بدانید قیمت این کالا در نوع درب خریداری شده نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین می توان گفت قیمت درب ضد سرقت ویلایی ،قیمت درب ضد سرقت لابی فلزی، چوبی و همچنین قیمت درب ضد سرقت عایق صدا، حرارت و رطوبت نرخ های متفاوتی دارند و بر اساس کاربرد و عملکرد هر یک از این درب ها می توانند با قیمت های گوناگونی جهت عرضه در بازار به فروش برسند.

عوامل موثر بر قیمت انواع درب ضد سرقت

امروزه با توجه به کاربردهای گوناگون انواع درب ضد سرقت، این کالا در تنوع بسیار بالایی فراوری می گردد. از این رو قیمت انواع درب ضد سرقت با توجه به اجزای بکار رفته در ساخت این درب ها متفاوت می باشد. بنابراین می توان گفت قیمت درب های ضد سرقت در بازار بر اساس نوع روکش درب ضد سرقت، طرح های برجسته و CNC درب ضد سرقت، جنس و نوع یراق آلات استفاده شده در این درب ها، شاسی کشی درب ضد سرقت، و بسیاری موارد دیگر مشخص می گردد.

به طوری که اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت با روکش چوب گردو هستید باید قیمت بیشتری را نسبت به هزینه خرید درب ضد سرقت چوب راش بپردازید. از طرفی قیمت انواع درب ضد سرقتی که دارای برجستگی و طرح های مختلفی هستند قیمت بالاتری نسبت به درب های ضد سرقت سی ان سی و بدون طرح دارند. ضمن اینکه اگر در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت، از درب هایی انتخاب کنید که دارای یراق آلات جنس برنج یا استیل باشند قاعدتا باید قیمت بالاتری را بپردازید. قیمت انواع درب ضد سرقت با یراق آلات مرغوب تر و بادوام تر بیشتر از دیگر یراق آلات خواهد بود.

قفل درب های ضد سرقت و افزایش امنیت

قفل بکار رفته در درب های ضد سرقت می تواند از دیگر عوامل موثر در قیمت انواع درب ضد سرقت باشد. بنابراین برای خرید این درب ها ضروری است قفل استفاده شده در آنها را مورد آنالیز قرار بدهید. در واقع ضروری است بدانید قفل کاله و همچنین قفل داف از بهترین قفل های درب های ضد سرقت هستند که در کشور ترکیه فراوری می شوند. این قفل ها به دلیل مرغوبیت بالایی که دارند به ایران نیز وارد شده و در درب های مونتاژی ایرانی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که این قفل ها دارای امنیت بالا ،خرابی کمتر، دوام و مقاومت بیشترهستند می توانند قیمت درب ضد سرقت را نیز دستخوش تغییر نمایند و در مقایسه با درب هایی که از قفل های معمولی ساخته شده اند گرانتر باشند. از طرفی ضروری است بدانید بعضی قفل های اروپایی نیز از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و در صورت استفاده از این قفل ها طبیعتا قیمت انواع درب ضد سرقت نیز افزایش می یابد.

ویژگی های انواع درب ضد سرقت اصل

با وجود واردات درب های ضد سرقت از کشورهای مختلف از جمله ترکیه امروزه محصولات باکیفیتی از این کشور به عنوان درب های ضد سرقت ترک از این کشور وارد بازار ایران می گردد. اما با وجود کیفیت و قیمت بالایی که این درب ها دارند از فروش کمتری نسبت به درب های ضد سرقت ایرانی برخوردار هستند. به همین دلیل انواع درب های ضد سرقت در کشور ایرانی مونتاژ می شوند که قطعات مختلف آنها با کیفیت بسیار خوبی از کشور ترکیه وارد می شوند. در این صورت می توان گفت قیمت انواع درب ضد مونتاژ شده در ایران بسیار مناسب تر بوده و کیفیت مطلوبی نیز دارند.

در این میان اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت اصل از بازار تهران هستید ضروری است بدانید این درب ها :

  • از بهترین و باکیفیت ترین قفل ها فراوری شده اند.
  • دارای رنگ رویه با دوام هستند.
  • در مقابل حرارت، آتش، رطوبت و همچنین تغییرات آب و هوایی مقاومت دارند.
  • امکان افزودن قفل های بیشتر و امنیت بالاتر را دارند.
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند.
  • آلیاژ های بسیار مرغوبی در آنها به کار رفته است.
  • از وزن و امنیت خوبی برخوردار هستند.
  • در برابر فشار و برش مقاوم هستند.
  • ساختار داخلی آن دارای پروفیل کشی سراسری است.
  • لولای آنها دارای جوش ثابت هستند و یا قابلیت رگلاژ دارند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: اتاق
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7868

به "انواع درب ضد سرقت اصل در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع درب ضد سرقت اصل در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید