انریکه: یک بازی بی عیب و نقص را ارائه کردیم، آلمان با بهترین تیمش به میدان آمده بود

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا عملکرد شاگردانش در شب پیروزی پرگل مقابل ژرمن ها را ستود و آن را بی عیب و نقص توصیف کرد.

انریکه: یک بازی بی عیب و نقص را ارائه کردیم، آلمان با بهترین تیمش به میدان آمده بود

به گزارش خبرنگاران، سه شنبه شب برای لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از به یادماندنی ترین شب های دوران مربیگری اش بود. تیم او برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا محکوم به کسب پیروزی خانگی مقابل آلمان بود، اما او در رؤیاهایش هم نمی دید که شاگردانش قهرمان جام جهانی 2014 را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهند.

اسپانیایی ها در مصاف با آلمانی که یک بازی کاملاً بی برنامه و بی نظم را به نمایش گذاشته بود، در هر یک از دو نیمه بازی سه گل زدند تا جای ژرمن ها را در صدر جدول گروه چهارم لیگ A بگیرند و بعد از فرانسه دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا باشند.

لوئیس انریکه پس از بازی به خبرنگاران گفت: من یک بازی خوب را از تیمم دیدم که می توانم بگویم بی عیب و نقص بود. همه بازیکنانم باانگیزه و پرانرژی بودند. این بازی حکم یک فینال را داشت. آلمان با بهترین تیمش پا به میدان گذاشت و فکر می کنم که ما از همان ابتدای مسابقه بسیار خوب بودیم و باید گفت که این یکی از بهترین و کامل ترین بازی هایی بود که از تیم ملی اسپانیا دیدم. در بازی های قبلی هم ما تیم برتر میدان بودیم، اما گل اول را نمی زدیم. اینکه در جمع چهار تیم نهایی قرار گرفتیم اتفاق خوبی است.

انریکه در نیمه اول مجبور به انجام دو تعویض اجباری شد که یکی از آنها سرخیو راموس کاپیتان تیم بود. او درباره شرایط مصدومان تیمش گفت: مصدومیت آنها خفیف است و امیدواریم که تنها برای مدت کوتاهی خانه نشین شان کند. من بیشتر از همه برای سرمربیان آنها در تیم های باشگاهی شان ناراحتم، چون خودم سرمربی تیم های باشگاهی بوده ام و وقتی خودم را جای آنها می گذارم حال شان را درک می کنم.

سرمربی سابق بارسلونا ادامه داد: این بازیکنانی که من در اختیار دارم، می توانند نمایندگان خوبی برای اسپانیا باشند. ما یک گروه 30 نفره از بازیکنان را داریم که می توانیم با استفاده از آنها یک تیم قوی بسازیم. مهاجمان تیم ما واقعاً سطح بالا هستند. ای کاش مهاجمی داشتیم که گل های فراوانی می زد هرچند در این بازی دیدیم که تعداد زیادی از بازیکنان مان توان گلزنی دارند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8286

به "انریکه: یک بازی بی عیب و نقص را ارائه کردیم، آلمان با بهترین تیمش به میدان آمده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: یک بازی بی عیب و نقص را ارائه کردیم، آلمان با بهترین تیمش به میدان آمده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید