اعلام آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال قبل از مسابقات آسیایی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، علی صانعی درباره شرایط تیم فوتسال زیر 20 سال ایران، گفت: پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازی های محبت آمیز مختلف، خوشبختانه ملی پوشان در شرایط مناسبی قرار دارند و بدون شک تا شروع رقابتهای زیر 20 سال در تایلند، به آمادگی کامل خود خواهند رسید.

اعلام آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال قبل از مسابقات آسیایی

وی ادامه داد: پس از برگزاری تمرین بعدازظهر امروز، ملی پوشان فردا ظهر به مشهد اعزام می شوند تا علاوه بر انجام تمرینات برنامه ریزی شده، در مشهد مقدس زیارت داشته باشند. در واقع این سفر جنبه معنوی دارد. همانند همواره بازیکنان فوتسال قبل از آغاز هر مسابقه مهم بین المللی، به مشهد مقدس سفر می نمایند تا با روحیه بالا به مسابقات فوق اعزام شوند.

سرمربی تیم زیر 20 سال فوتسال در ادامه بیان نمود: روز شنبه یک جلسه تمرین خواهیم داشت و سپس بعدازظهر در مراسم بدرقه ای که از سوی فدراسیون فوتبال برایمان در نظر گرفته شرکت خواهیم کرد. پس از آن تهران را به مقصد امارات و سپس تایلند ترک خواهیم کرد.

صانعی در ادامه گفت: شرایط خوبی بر تیم حاکم است و تا آغاز مسابقه به آمادگی کامل می رسیم. بعضی از بازیکنان آسیب های جزئی دارند و تا آغاز مسابقات بهبود کامل خواهند یافت.

وی درباره حضور تیم ها در این دوره از مسابقات آسیایی گفت: همه تیم های شرکت نماینده اولین حضور بین المللی خود را در قهرمانی زیر 20 سال آسیا تجربه می نمایند و تا زمانی که وارد مسابقه نشویم، نمی توان اطلاع کامل از شیوه بازیهای آنها داشته باشیم. شناخت ما از رقبایمان، شناختی است که از تیم های بزرگسالانشان داریم. زمانی که بازیها آغاز گردد، بررسی دقیقی از بازیها خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال در خاتمه تاکید نمود: با توجه به اینکه در روز اول استراحت داریم و بازیهای ما از روز 27 به مدت 4 روز انجام خواهد شد، این شانس را داریم که تیم ها را در روز اول ببینیم و آنها را بررسی کنیم و با برنامه ریزی اقدامات لازم را برای انجام بهترین بازی از سوی بازیکنان انجام دهیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2328

به "اعلام آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال قبل از مسابقات آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20 سال قبل از مسابقات آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید