استقلال خوزستان قطعا مدعی صعود به لیگ برتر است، 21 میلیارد تومان بدهی داریم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم بسیار خوبی داریم و قطعا مدعی صعود به لیگ برتر هستیم.

استقلال خوزستان قطعا مدعی صعود به لیگ برتر است، 21 میلیارد تومان بدهی داریم

عبدالمجید باقری نیا در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص پیروزی این تیم پس از چند هفته در لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: با توجه به این که دو بازی تدارکاتی با تیم نیروی زمینی داشتیم، می دانستیم حریف سختی است. این تیم جوان و دونده و از نظر کار تیمی نیز بسیار خوب است. ما در بازی های گذشته نیز مانند دیدار با نیروی زمینی کار می کردیم ولی مسائل بیرونی در کارمان تاثیرگذار بود و همچنین گرمای هوا برای سه هفته به ما اجازه تمرین نداد و به همین دلیل تیم ما دچار افت شد.

استقلال خوزستان قطعا مدعی صعود به لیگ برتر است

وی ادامه داد: به نظرم ما نباید نتایج بازی های گذشته را هم از دست می دادیم ولی می دانستیم از یک جایی کار خوب مان را شروع خواهیم کرد. تیم بسیار خوبی داریم و اگرچه هفت هشت امتیاز از حریفان عقب هستیم، ولی استقلال خوزستان قطعا مدعی صعود به لیگ برتر است. به هر حال امیدوارم برد برابر نیروی زمینی، زمینه تداوم روند خوب تیم را فراهم کند و بتوانیم به آن چه به هدف گذاری که صعود به لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازیکنان جدیدی که به ترکیب بومی این تیم اضافه شده اند، گفت: تغییر و تحولاتی ایجاد شد و علاوه بر این که آل نعمه و نصاری را به تیم افزودیم، به دو سه بازیکن جوان مثل امید لطیفی که سال گذشته آقای گل امیدهای ایران شد، میدان دادیم.

باشگاه 21 میلیارد تومان بدهی دارد

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: با تمام مسائلی که باشگاه دارد، مسوولان در تلاش هستند تا بدهی سال های گذشته را جبران کنند، ضمن این که باشگاه تا نیم فصل فرصت دارد و تعهد داده است که با طلبکاران تسویه حساب کند. به هر حال 21 میلیارد تومان بدهی برای یک باشگاه مانند استقلال خوزستان آن هم در طی سه سال، بدهی بسیار زیادی است. البته باشگاه از سال گذشته به دلیل این که جریان قراردادها کنترل شد و پرداختی ها بهتر بود، بدهی ندارد و این بدهی ها مربوط به سال های قبل است.

باقری نیا افزود: همچنین هزینه های سنگین برگزاری مسابقات به تیم فشار آورده است. اکنون تمام هزینه های مربوط به هتل، غذا و پروازها چندین برابر شده است. با این وجود مدیریت باشگاه و کارخانه گروه ملی در تلاش هستند تا شرایط لازم را برای تیم و بازیکنان فراهم کند. امیدوارم این حمایت ها تداوم داشته باشد و باشگاه به آن چه متعهد شده، عمل کرده است.

نگران شکایت بازیکنان و مربیان سابق تیم نیستیم

وی بیان نمود: به هر حال بازیکنان و مربیانی که در گذشته در تیم بودند، به دنبال حق شان هستند و کسی از آ ن ها بابت این موضوع ناراحت نیست. ما نیز از این که بازیکنان و مربیان سابق تیم استقلال خوزستان از باشگاه شکایت کرده اند، نگران نیستیم زیرا آن ها حق شان را می خواهند. با توجه به این که کارخانه گروه ملی راه افتاده است و اکنون در حال تولید است، شرایط روز به روز بهتر می شود و امیدوارم تیم امسال به شکل بهتری اداره شود.

این که تیم را در فضای مجازی زیر فشار بگذارند، مسئله ای را حل نمی کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه نیز بیان نمود: علاوه بر این که انتظار داریم مدیریت باشگاه بیشتر از این به ما کمک کند، از دوستان، پیشکسوتان و فوتبالی های خوزستان هم انتظار داریم که در این مقطع به ما کمک کنند. هر کسی که شرایط فوتبال را درک کند، می داند که باختن و بردن در فوتبال امر عادی است ولی این که تیم ما را در فضای مجازی زیر فشار بگذارند، مسئله ای را حل نمی کند.

وی گفت: ما اکنون نیا به کمک داریم و اینکه در چهار دیدار به برد برسیم، آن موقع دیگر به کمکی نیاز نداریم زیرا تیم خود به خود روال درستی را در پیش می گیرد و به راه خود ادامه می دهد. مجید باقری نیا برخلاف سال های گذشته آمده و یک تیم کاملا بومی را جمع کرده است و کسی نمی تواند به این موضوع ایراد بگیرد زیرا هم مربی و هم ترکیب تیم بومی است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3164

به "استقلال خوزستان قطعا مدعی صعود به لیگ برتر است، 21 میلیارد تومان بدهی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خوزستان قطعا مدعی صعود به لیگ برتر است، 21 میلیارد تومان بدهی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید