اجرای 62 ساعت دوره آموزشی ارتقای توانمندی کارکنان یگان حفاظت در بوشهر

به گزارش جعبه مهر، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر گفت: آموزش های ضمن خدمت یکی از اولویت های یگان حفاظت استان است.

اجرای 62 ساعت دوره آموزشی ارتقای توانمندی کارکنان یگان حفاظت در بوشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، سرهنگ عبدالحمید حقانی گفت: کارکنان یگان حفاظت طی دوران خدمت خود ممکن است در برخی بازه های زمانی دچار روزمرگی شوند که احساس احتیاج برای بروز رسانی سطح توانمندی آنان و برگزاری دوره ای آموزشی ضمن خدمت امری لازم است.

او اضافه کرد: در سال 98 با اجرای 62 ساعت دوره آموزشی برای بالا بردن و ارتقای سطح توانمندی کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر، اقدام کردیم که در این راستا سرفصل های آشنایی با جرائم علیه میراث فرهنگی، قانون آیین دادرسی کیفری (ضابطان)، نحوه حفاظت اطمینان بخش از اماکن و موزه ها، نحوه شرایط استفاده از تجهیزات حفاظتی، مدیریت بحران و نحوه احراز آمادگی و مقابله با حوادث غیر مترقبه، آیین نگارش و مکاتبات اداری و نقش و صندلی یگان حفاظت در توسعه گردشگری آموزش داده شد.

سرهنگ حقانی به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی اشاره و توضیح داد: یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغی در شرایط کنونی فضای مجازی است به همین منظور 20 ساعت از این دوره ها به آموزش اپلیکیشن های مورد احتیاج مانند چگونگی کار با اپلیکیشن میراث بان اختصاص داده شد و با نزدیک شده به این فضا می توان خیلی راحت تر جرائم مجازی این حوزه را کنترل کرد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر اظهار کرد: در این دوره ها از سطح علمی اساتید با تجربه و نخبه ناجا بهره بردیم و در امسال هم به طور یقین این دوره های با کیفیت بهتر و سرفصل های آموزشی جدیدتر ادامه خواهد داشت.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5795

به "اجرای 62 ساعت دوره آموزشی ارتقای توانمندی کارکنان یگان حفاظت در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 62 ساعت دوره آموزشی ارتقای توانمندی کارکنان یگان حفاظت در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید