آلگری: لیگ 18 تیمی را ترجیح می دهم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی یوونتوس تاکید کرد تعداد تیم های لیگ ایتالیا باید 18 برسد که این شرایط باعث بهتر شدن فوتبال ایتالیا خواهد شد.

آلگری: لیگ 18 تیمی را ترجیح می دهم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس که قهرمان 5 دوره اخیر لیگ ایتالیاست، امسال نیز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است و به نظر می رسد آن ها مدعی جدی برای قهرمانی باشند. بیانکونری امروز (شنبه) باید برابر آتالانتا در لیگ ایتالیا به میدان برود.

ماسیمیلیانو آلگری پیش از این بازی گفت: امسال رقابت های قهرمانی ایتالیا خوب و متعادل بوده است. بین 7 تیم مدعی که همیشه بالای جدول قرار می گیرند، امتیازات کمی رد و بدل می شود. فکر می کنم لیگ ایتالیا رقابتی شده است و اگر 18 تیمی شود، بهتر هم می شود.

یوونتوس از سال 2011 بر لیگ ایتالیا سلطه داشته و به 5 قهرمانی پیاپی دست یافته است. آن ها هرچند امسال نیز در صدر قرار گرفتند ولی شکست برابر جنوا باعث شده تا یوونتوس اختلافی 3 امتیازی با تیم دوم جدول داشته باشد. تیم های میلان و رم در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

تعداد تیم های لیگ ایتالیا از سال 2004 از 18 تیم به 20 تیم افزایش پیدا کرد. آلگری در این زمینه هم گفت: اینکه تعداد تیم های ایتالیا کم شود، سطح فنی لیگ را بالا خواهد برد و هواداران بیشتری را جذب خواهد کرد. وقتی بازی های زیبایی در لیگ برگزار شود، استقبال تیم ها نیز زیاد می شود و بازی ها جذاب می شود. فکر نمی کنم یوونتوس امسال قدرت خودش را از دست داده باشد بلکه بر این باورم امسال هم برای قهرمانی می جنگیم. تیمی در اختیار دارم که هر ساعت می تواند 100 کیلومتر بدود. تیمم هیچ چیزی برای قهرمانی کم ندارد. البته باید بگویم این امکان پذیر نیست که ما همه بازی هایمان را تا خاتمه لیگ ببریم. بازی هایی مثل دیدار با جنوا هم هست که شکست می خوریم که کسی انتظارش را ندارد اما مهم این است که از این شکست درس بگیریم و در خاتمه قهرمان شویم.

یوونتوس اواسط هفته نیز در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر دیناموزاگرب قرار خواهد گرفت. صدرنشینی یووه در مرحله لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4688

به "آلگری: لیگ 18 تیمی را ترجیح می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: لیگ 18 تیمی را ترجیح می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید