آقازاده قسمت بیست و دوم؛ رانت خواری در هر زمان و هر مکان!

به گزارش جعبه مهر، قسمت بیست و دوم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی و طراحی حامد عنقا جمعه 30 آبان ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

آقازاده قسمت بیست و دوم؛ رانت خواری در هر زمان و هر مکان!

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت بیست و دوم سریال آقازاده اینجا کلیک کنید

در قسمت سی ام دادگاه رسیدگی به پرونده قتل سارا فضلی همسر امیر بحری پیش تر می رود. بهرامی به هر طریقی که هست سعی می کند که دکتر را از اتهام قتل عمد مبری کند. دکتر نیز که خود را در چند قدمی محکومیت می بیند از بهرامی می خواهد که هم پیشنهاد مالی به پدر سارا را بیشتر کند و هم از حاج حسن کمک بگیرد و او را از این مهلکه برهاند.

حاج حسن دیگر از ماندن به پای بحری و پسرش خسته است و دیگر مثل گذشته نمی خواهد و البته نمی تواند تمام مهره هایش را برای آن ها بسوزاند. از این رو پرونده قتل با چیزی به جز پول حل نمی شود و نهایتا نیز پدر سارا با دریافت مبلغ قابل توجهی از خون دخترش و قصاص بحری می گذرد و دادگاه نیز امیر بحری را فقط به سه سال حبس محکوم می کند.

بیشتر بخوانید:

آقازاده قسمت هفدهم؛ سیاسی یا ناموسی؟!

آقازاده قسمت نوزدهم؛ سهم خواهی از سفره انقلاب!

اما اتفاق تازه ای که سبب می شود داستان در قسمت های آینده سمت و سوی تازه ای بگیرد و تلاش سارا نیز برای جمع آوری و افشای اطلاعات بر علیه بحری و نیما به هدر نرود نسبتی است که تینا با این ماجرا و خانواده پیدا می کند.

در این قسمت مشخص می شود که تینا خواهر سارا است و پیش تر هم تینا خواهرش را از تند روی در جاده ای که بحری ها در آن هستند بر حذر داشته است.

بدین ترتیب مدارکی که سارا جمع آوری کرده بود به احتمال زیاد می تواند دست تینا باشد و این تینا است که کلید گرفتاری بحری ها را در دست دارد و باید دید که در آینده تینا با این مدارک چه می کند و آیا به دوست و شریک قدیمی اش خیانت می کند یا راه دیگر پیش می گیرد؟!

از دیگر نکاتی که در این قسمت می توان به آن اشاره کرد در هایی است که همیشه به روی شخصیت های آقا و آقازاده سریال باز است. حاج رضا برای رفتن به دادگاه بحری هیچ مانعی بر سر راهش نمی بیند. او نه تنها در جلسه دادگاه حاضر می شود که بعد از جلسه نیز به راحتی دقایقی را با یار دیرینش مصاحبه می کند و او را در آغوش می گیرد.

دیدار های راضیه نیز همیشه در فضایی خصوصی صورت می گیرد و فرقی نمی کند فرد دیدار کننده حامد در نقش همسرش باشد یا در نقش مامور اطلاعاتی و یا حتی مادر شوهرش به دیدار او بیاید. این مواهبی است که این طبقه حتی در کنش های دراماتیک بی ربطی هم که برایشان طراحی می شود از آن ها بهره مند می شوند.

اما صحنه دیدار بحری و حاج رضا در دادگاه می تواند - حتی بدون خواست سازندگان سریال- نشان دهنده نکات مهمی باشد. این که امثال امیر بحری بدون آغوش باز و همکاری امثال حاج رضا تهرانی نمی توانستند و نمی توانند به جایی برسند!

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8342

به "آقازاده قسمت بیست و دوم؛ رانت خواری در هر زمان و هر مکان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقازاده قسمت بیست و دوم؛ رانت خواری در هر زمان و هر مکان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید