آشنایی با چهره کلاه شاخدار حمله به کنگره آمریکا

به گزارش جعبه مهر، جیک آنجلی 32 ساله تحصیلات دبیرستانی دارد و خود را شمن کیوانان می خواند. او سابقه خوانندگی هم دارد.

آشنایی با چهره کلاه شاخدار حمله به کنگره آمریکا

یکی از افرادی که در حمله روز چهارشنبه حامیان ترامپ به ساختمان کنگره بسیار مورد توجه رسانه ها واقع شده و تصاویر او در راهروهای کنگره و صحن سنا منتشر شده، مردی اهل شهر فینیکس مرکز ایالت آریزونا آمریکا به نام جیک آنجلی است.

به گزارش عصرایران و به نقل از رسانه های آمریکا، آنجلی 32 ساله از شهر فینیکس خود را به واشنگتن دی سی رسانده بود تا در تظاهرات حامیان ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات آمریکا شرکت کند.

بسیاری از افرادی که چهارشنبه شب تصاویر و فیلم های حمله به کنگره را با تعجب دنبال می کردند، با چهره این هوادار دوآتشه ترامپ آشنا هستند.

او با گذاشتن یک کلاه خز شاخدار روی سرش و نپوشیدن پیراهن و در حالی که صورت خود را به رنگ پرچم آمریکا رنگ نموده و یک پرچم ایالات متحده آمریکا را در دست دارد، در بسیاری از تصاویر داخل ساختمان کنگره در روز اشغال و حمله طرفداران ترامپ دیده می گردد.

رسانه های آمریکایی از حضور این مرد در بسیاری از تجمعات کیوانان و تجمعات گروه های راست افراطی در شهر فینکس خبر داده اند.

او در شبکه های اجتماعی فعال است و غالبا ویدئوهایی حاوی تئوری توطئه درباره وقایع سیاسی و اجتماعی آمریکا منتشر می نماید. او حتی پیشتر تصاویری از رابطه نزدیک خود با بعضی نزدیکان ترامپ از جمله رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ را هم در صفحه فیسبوک خود منتشر نموده است.

او در جریان اعتراضات ماه نوامبر گذشته به نتیجه انتخابات در ایالت آریزونا در شهر فینیکس حضور فعالی داشته و ویدئویی از سخنرانی او در یکی از این تجمعات منتشر شده است.عصر ایران

او خود را شمن کیوانان می خواند. او سابقه خوانندگی هم دارد.-

-

-

-

-

-

کیوانان که جنبشی راست افراطی - پوپولیستی و ترویج دهنده تئوری توطئه است در 3 سال گذشته به ویژه از زمان به قدرت رسیدن ترامپ در ایالات متحده آمریکا و کانادا و اروپا رشد داشته است. بسیاری از علاقه مندان به این جنبش از میان سفیدپوستان کم سواد تشکیل شده است؛ درست همان پایگاه اجتماعی که از حامیان اصلی ترامپ به شمار می فرایند و به او رای داده اند.

رسانه های آمریکایی گزارش داده اند جیک آنجلی به تنهایی به واشنگتن دی سی سفر نموده بود تا در اعتراضات شرکت کند.

او پس از حمله به کنگره در لیست افراد تحت نظر پلیس واشنگتن دی سی قرار گرفته است. لیستی که به معنای فرد تحت تعقیب نیست بلکه از این پس نام و عکس او در اختیار پلیس منطقه کلمبیا (پایتخت آمریکا هنوز یک ایالت نشده است) قرار می گیرد تا در صورت سفرهای بعدی آنجلی- با توجه به سابقه شرارت های او در حمله به کنگره- مراقب او باشند.

هیچ سابقه ای مبنی بر بازداشت و یا تحت تعقیب بودن آنجلی در ایالت آریزونا وجود ندارد.

سابقه تحصیلات او در حد دبیرستانی است.

او در مصاحبه ای تلفنی هنگام بازگشت به فینیکس از واشنگتن دی سی گفت وقت صحبت کردن ندارد و منتظر خودرو است تا به شهرش بازگردد. او گفت نگران این نیست که در لیست افراد تحت نظر پلیس پایتخت آمریکا قرار گرفته است.

یک عضو مونث خانواده آنجلی در مصاحبه ای با خبرنگار رسانه NEWS12 آمریکا گفت از دیدن تصاویر حضور جیک در آشوب های داخل ساختمان کنگره آمریکا متعجب نشده است. چو.ن او سابقه حضور در تجمعات گروه های راست و هوادار ترامپ را دارد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8900

به "آشنایی با چهره کلاه شاخدار حمله به کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با چهره کلاه شاخدار حمله به کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید