آسیا با حضور قطر و ژاپن می خواهد آمریکای جنوبی را شکست دهد

به گزارش جعبه مهر، قطر و ژاپن به عنوان مهمان های کوپا آمه ریکا 2019 برزیل می خواهند قدرت آسیا را نشان دهند و با یک نتیجه خوب این رقابت ها را ترک نمایند.

آسیا با حضور قطر و ژاپن می خواهد آمریکای جنوبی را شکست دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیو تیمپو، فوتبال مرزها را شکسته است و در آن شکی نیست. برای متوجه شدن این موضوع کافی است به مهمان های کوپا آمه ریکا 2019 نگاه کرد. ژاپن و قطر دو تیم آسیایی می خواهند در قاره دیگر به رقابت بپردازند و نشان دهند که چیزی کمتر از تیم های قدرتمند آمریکای جنوبی ندارند و از تیم خوبی برخوردارند.

قطر

این کشور میزبان جام دنیای 2022 خواهد بود. به همین خاطر شاگردان فلیکس سانچس باس می خواهند به خوبی برای این بازی ها آماده شوند. کوپا آمه ریکا تنها یک فرصت خوب برای محک زدنشان در سطح بین المللی نیست بلکه آنها می توانند خود را به دنیا معرفی نمایند.

فدراسیون فوتبال فوتبال قطر در سال 1960 پایه گذاری شد و در سال 1970 به فیفا پیوست. دو سال بعد این تیم وارد کنفدراسیون آسیا شد. قطر فاتح جام ملت های 2019 آسیا شد با وجود اینکه جزو بخت های نخست به حساب نمی آمد. این تیم هر هفت بازی اش را با پیروزی به انتها رساند و 19 بار دروازه حریفان را باز کرد. تنها یک گل دریافت کرد که آن هم در فینال برابر ژاپن رخ داد. قطر 3 بر یک در این دیدار پیروز شد.

بزرگترین بازیکنان این تیم معز علی، حسن الهیدوس و اکرم عفیف بودند. می گویند سبک تیم قطر مانند بارسلوناست چون سانچس، سرمربی نوجوانان آبی اناری ها بود. به همین خاطر خون کاتالانی در تیم قطر دیده می گردد. در کوپا آمه ریکای پیش رو انتظار می رود که قطر بر بازی گروهی اصرار ورزد. با این حال صعودش به دور بعد سخت خواهد بود چون با تیم های آرژانتین، کلمبیا و پاراگوئه هم گروه است.

ژاپن

نیپون ها حضور پررنگ تری در دنیا فوتبال نسبت به قطر داشتند. آنها 6 بار در جام دنیای شرکت کردند. این تیم در آسیا یک قدرت محسوب می گردد و توانسته در سال های 1992، 2000، 2004 و 2011 قهرمان جام ملت ها گردد. ژاپن با هدف معرفی قاره خود پا به آمریکای جنوبی می گذارد. این تیم می خواهد نشان دهد آسیا از قدرت های زیادی برخوردار است.

فوتبال در ژاپن در سال 1991 با جی لیگ محبوب شد. با این حال تا سال 1993 لیگ حرفه ای آغاز نشد. سامورایی ها بر پایه فوتبال منظم، منسجم و سریع در کوپا آمه ریکا حاضر خواهند شد و حریف آسانی برای اروگوئه، اکوادور و شیلی محسوب نمی شوند. هدف اصلی ژاپن حضور با آمادگی کامل در بازی های المپیک 2020 توکیو است. به همین خاطر اغلب بازیکنان این تیم جوان خواهند بود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1974

به "آسیا با حضور قطر و ژاپن می خواهد آمریکای جنوبی را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیا با حضور قطر و ژاپن می خواهد آمریکای جنوبی را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید